Kurz obsahuje výklad problematiky nejnovější verze ITIL® 2011, renomovaného procesního rámce pro řízení IT služeb. V průběhu kurzu je představen… |
Kurz seznamuje účastníky uceleným způsobem s pojmy a principy řízení projektů. Osnova kurzu vychází z aktuálního šestého vydání celosvětově uznávaného… |
Jedním z důležitých požadavků normy ISO 9001:2000 je pravidelné provádění interních auditů. Odpovědnost interních auditorů spočívá v prověření, zda… |
Vedení podniku je odpovědné za bezpečnost a ochranu zdraví všech zaměstanců firmy. Dr. W. Edwards Deming uvádí, že pouze 15 % problémů firmy mohou… |
Poznejte lidi lépe, odhalte jejich potenciál Zkvalitníte nábor i adaptaci Identifikujete rozvojové potřeby Odhalíte silné stránky a potenciální… |
V rámci programu CONTROLLING naše společnost nabízí následující kurzy: *Úvod do controllingu *Controlling pro manažery *Operativní controlling *Analýza… |
V rámci programu OBCHODNÍ DOVEDNOSTI naše společnost nabízí následující kurzy: *Obchodní dovednosti *Asertivita *Key Account Management Podrobnější… |
Jaké jsou cíle tréninku? Zažít reálné dopady a efekty svých vlastních i týmových rozhodnutí na konkrétní finanční výsledky firmy. Inspirovat k… |
Místo konání : v místě objednatele, případně v DTO Určeno : všechny pracovníky, kteří se podílejí na určování způsobu řízení výroby. Anotace : Pro… |
Chcete vidět rychlý a radikální pokrok? Posuneme váš tým kvantovým skokem Chcete podpořit vzdělávání ve vaší společnosti? Chtěli byste vašim lidem… |
Využijte kreativní potenciál skupiny naplno! FACILITACE je technika usnadňující vzájemnou komunikaci většího počtu lidí. Máte zájem o facilitaci… |
Nemluví následující příběh tak trochu také o vás a vašich týmech? Jednou jsme měli s jedním klientem schůzku. Jak jinak než k jeho potřebám. Jeho… |
Témata kurzu styly vyjednávání a jejich kombinace ve strategiích poznávání zájmů a zvládání emocí při vyjednávání vyjednávací triky a vyjednávání… |
Specifika různých sociálních sítí a jak je reflektovat v tvorbě textů Jak se vyvarovat klišé a nerecyklovat stokrát řečené Práce s… |
Jak psát texty pro sociální sítě Jak otextovat web, e-shop a psát produktové popisky Základy copywritingu pro community management… |
Czech for Foreigners We design an individual course according to your goals, needs and expectations. You choose the intensity, length of the course… |
Určeno pro personalisty, střední a vyšší management, podnikatele a konzultanty personálních agentur. Cíl Získat poznatky o současném trhu práce v ČR… |
CÍL Kurz je určen pro manažery všech úrovní, vedoucí projektů, podnikatele a jednatele, kteří potřebují trvale dosahovat vysoké pracovní výkonnosti… |
Pro Vaší firmu či organizaci nabízíme "Zakázkové firemní školení", které může probíhat prezenční nebo online formou v domluveném rozsahu. Z naší strany… |
Pro Vaší firmu či organizaci nabízíme "Zakázkové firemní školení", které může probíhat prezenční nebo online formou v domluveném rozsahu. Z naší strany… |
Základní kurz pro všechny, kteří pracují v oblasti firemního vzdělávání, resp. rozvoje a vzdělávání pracovníků. Je určen pro L&D manažery i… |
Základní kurz pro interní lektory firem a podniků i externí lektory (na volné noze). Kurz jsme připravili v blended formě kombinující praktické… |
Termín kurzu, vždy od 14.30 do 18.30: 13.1. 2025 (Po) 15.1. 2025 (St) 20.1. 2025 (Po) 22.1. 2025 (St) Časová dotace kurzu: 16 hod. Forma… |
Aby letadlo správně letělo, musí být vyvážené.. Prostý fakt, kterému v letectví věnujeme náležitou pozornost. Proč? Protože nevyvážené letadlo se… |
Hlavní myšlenka Tento úvodní kurz si klade za cíl seznámit lidi všech úrovní řízení s posledními poznatky teorie managementu a zejména s aplikací… |
setkání se skupinou účastníků mimo pracoviště za účelem rozvíjet prodejní znalosti a dovednosti. |
setkání s každým účastníkem individuálně na jeho pracovišti nebo při kontaktu se zákazníkem za účelem rozvíjet jej prostřednictvím profesionálního… |
Cílem kurzu je seznámit se základy standardní pekingské čínštiny, naučit se základní konverzační fráze a seznámit se s čínským písmem a kulturou. … |
(Jak budovat a vést pracovní týmy a využívat techniky týmové spolupráce) * Výkonný tým (výhody práce v týmu, zdroje výkonu, organizační a motivační… |
(Jak zajistit a provádět pravidelná hodnocení zaměstnanců ve firmě, jak přípravit a vést hodnotící rozhovory) * Účel pravidelných hodnocení zaměstnanců… |
Principy a zásady efektivní komunikace Druhy komunikace Principy strukturované komunikace Telefonická komunikace, TeleMarketing Neverbální… |
Druhy komunikace Neverbální komunikace Přesvědčivá prezentace, umění veřejně vystoupit Prvky a principy efektivní prezentace (příprava – využití… |
Záznam z webináře EPALE v rámci Online akademie EPALE pro vzdělavatele dospělých ze dne 9. 4. 2020 vedeného Hanou Wadjas, specialistkou vzdělávání… |
Záznam z webináře EPALE v rámci Online akademie EPALE pro vzdělavatele dospělých ze dne 14. 4. 2020 vedeného Simonou Myslikovjanovou, lektorkou a… |
Cílem tohoto kurzu je poskytnout administrátorům systému AS/400 (dnes IBM Power Systems, dříve také IBM System i, iSeries) informace o konfiguraci a… |
Obsah 1. Přehled systému - menu a příkazy - vyhledávání příkazů - architektura systému 2. Úrovně zabezpečení systému - systémové hodnoty… |
Zaměření výuky Výuka je zaměřena převážně na komunikaci tak, aby studenti co nejvíce využili přítomnost lektora v hodině. Znamená to, že studenti… |
Pro koho je kurz určen: Kurzy Business English jsou zaměřeny na obchod, ekonomiku a finance. Kurzy jsou koncipovány především pro obchodní ředitele a… |
Cílem teambuildingových programů je zkvalitnění spolupráce a zvyšování efektivity fungování pracovních týmů. Při jejich přípravě a realizaci vycházíme… |
Cílem našich programů je rozvoj jednotlivců i celých týmů ve Vámi zvolených oblastech interpersonálních a měkkých manažerských dovedností. Zásadně… |
Realizace na zakázku |
Realizace na zakázku |
Komunikace je základem té správné spolupráce. Komunikace je jedinou cestou, jak porozumět ostatním a jak jim předat své myšlenky. Mnohdy se však… |
Telefonický kontakt je nedílnou součástí našeho života, a to jak osobního, tak i toho pracovního. Aktivní telefonování je součástí každé pracovní… |
Lean Academy je komplexní prakticky zaměřené studium – od začátečníků až po experty. Každý jeden praktický seminář se koná v jiné partnerské… |
Lean Academy je komplexní prakticky zaměřené studium – od začátečníků až po experty. Každý jeden praktický seminář se koná v jiné partnerské… |
Po dohodě je možné vytvořit školení zcela individuální a tzv. "na míru" klientovi, dle jeho potřeb a požadavků. |
Podnikatelé, dnaně, mzdy, účetnictví, podniková ekonomika, finanční analýza, podnikové řízení ... Po dohodě je možné vytvořit školení zcela… |
Získate skúsenosti, ktoré vám pomôžu nie len riešiť problémy, ale súčasne vám ponúknu aj zmenu pohľadu na daný problém a jeho riešenie. |
V kurze predstavíme štyri svety zákazníckej orientácie. Účastníci si osvoja zákaznícku orientáciu nie len ako vľúdnosť k zákazníkovi, ale aj omnoho… |