Kurzy na míru

Výpis školení a kurzů na míru

Výpis 20012050 - chcete vidět všech 22507 kurzů zaregistrujte se
Kurz obsahuje výklad problematiky nejnovější verze ITIL® 2011, renomovaného procesního rámce pro řízení IT služeb. V průběhu kurzu je představen…
Kurz seznamuje účastníky uceleným způsobem s pojmy a principy řízení projektů. Osnova kurzu vychází z aktuálního šestého vydání celosvětově uznávaného…
Jedním z důležitých požadavků normy ISO 9001:2000 je pravidelné provádění interních auditů. Odpovědnost interních auditorů spočívá v prověření, zda…
Vedení podniku je odpovědné za bezpečnost a ochranu zdraví všech zaměstanců firmy. Dr. W. Edwards Deming uvádí, že pouze 15 % problémů firmy mohou…
Poznejte lidi lépe, odhalte jejich potenciál Zkvalitníte nábor i adaptaci Identifikujete rozvojové potřeby Odhalíte silné stránky a potenciální…
V rámci programu CONTROLLING naše společnost nabízí následující kurzy: *Úvod do controllingu *Controlling pro manažery *Operativní controlling *Analýza…
V rámci programu OBCHODNÍ DOVEDNOSTI naše společnost nabízí následující kurzy: *Obchodní dovednosti *Asertivita *Key Account Management Podrobnější…
Jaké jsou cíle tréninku? Zažít reálné dopady a efekty svých vlastních i týmových rozhodnutí na konkrétní finanční výsledky firmy. Inspirovat k…
Místo konání : v místě objednatele, případně v DTO Určeno : všechny pracovníky, kteří se podílejí na určování způsobu řízení výroby. Anotace : Pro…
Chcete vidět rychlý a radikální pokrok?  Posuneme váš tým kvantovým skokem  Chcete podpořit vzdělávání ve vaší společnosti? Chtěli byste vašim lidem…
Využijte kreativní potenciál skupiny naplno! FACILITACE je technika usnadňující vzájemnou komunikaci většího počtu lidí. Máte zájem o facilitaci…
Nemluví následující příběh tak trochu také o vás a vašich týmech? Jednou jsme měli s jedním klientem schůzku. Jak jinak než k jeho potřebám. Jeho…
Témata kurzu styly vyjednávání a jejich kombinace ve strategiích poznávání zájmů a zvládání emocí při vyjednávání vyjednávací triky a vyjednávání…
  Specifika různých sociálních sítí a jak je reflektovat v tvorbě textů Jak se vyvarovat klišé a nerecyklovat stokrát řečené Práce s…
  Jak psát texty pro sociální sítě Jak otextovat web, e-shop a psát produktové popisky Základy copywritingu pro community management…
Czech for Foreigners We design an individual course according to your goals, needs and expectations. You choose the intensity, length of the course…
Určeno pro personalisty, střední a vyšší management, podnikatele a konzultanty personálních agentur. Cíl Získat poznatky o současném trhu práce v ČR…
CÍL Kurz je určen pro manažery všech úrovní, vedoucí projektů, podnikatele a jednatele, kteří potřebují trvale dosahovat vysoké pracovní výkonnosti…
Pro Vaší firmu či organizaci nabízíme "Zakázkové firemní školení", které může probíhat prezenční nebo online formou v domluveném rozsahu. Z naší strany…
Pro Vaší firmu či organizaci nabízíme "Zakázkové firemní školení", které může probíhat prezenční nebo online formou v domluveném rozsahu. Z naší strany…
Základní kurz pro všechny, kteří pracují v oblasti firemního vzdělávání, resp. rozvoje a vzdělávání pracovníků. Je určen pro L&D manažery i…
Základní kurz pro interní lektory firem a podniků i externí lektory (na volné noze).  ​Kurz jsme připravili v blended formě kombinující praktické…
Termín kurzu, vždy od 14.30 do 18.30:  13.1. 2025 (Po) 15.1. 2025 (St) 20.1. 2025 (Po) 22.1. 2025 (St) Časová dotace kurzu: 16 hod.  Forma…
Aby letadlo správně letělo, musí být vyvážené.. Prostý fakt, kterému v letectví věnujeme náležitou pozornost. Proč?  Protože nevyvážené letadlo se…
Hlavní myšlenka Tento úvodní kurz si klade za cíl seznámit lidi všech úrovní řízení s posledními poznatky teorie managementu a zejména s aplikací…
setkání se skupinou účastníků mimo pracoviště za účelem rozvíjet prodejní znalosti a dovednosti.
setkání s každým účastníkem individuálně na jeho pracovišti nebo při kontaktu se zákazníkem za účelem rozvíjet jej prostřednictvím profesionálního…
Cílem kurzu je seznámit se základy standardní pekingské čínštiny, naučit se základní konverzační fráze a seznámit se s čínským písmem a kulturou.  …
(Jak budovat a vést pracovní týmy a využívat techniky týmové spolupráce) * Výkonný tým (výhody práce v týmu, zdroje výkonu, organizační a motivační…
(Jak zajistit a provádět pravidelná hodnocení zaměstnanců ve firmě, jak přípravit a vést hodnotící rozhovory) * Účel pravidelných hodnocení zaměstnanců…
Principy a zásady efektivní komunikace Druhy komunikace Principy strukturované komunikace Telefonická komunikace, TeleMarketing Neverbální…
Druhy komunikace Neverbální komunikace Přesvědčivá prezentace, umění veřejně vystoupit Prvky a principy efektivní prezentace (příprava – využití…
Záznam z webináře EPALE v rámci Online akademie EPALE pro vzdělavatele dospělých ze dne 9. 4. 2020 vedeného Hanou Wadjas, specialistkou vzdělávání…
Záznam z webináře EPALE v rámci Online akademie EPALE pro vzdělavatele dospělých ze dne 14. 4. 2020 vedeného Simonou Myslikovjanovou, lektorkou a…
Cílem tohoto kurzu je poskytnout administrátorům systému AS/400 (dnes IBM Power Systems, dříve také IBM System i, iSeries) informace o konfiguraci a…
Obsah 1. Přehled systému - menu a příkazy - vyhledávání příkazů - architektura systému 2. Úrovně zabezpečení systému - systémové hodnoty…
Zaměření výuky Výuka je zaměřena převážně na komunikaci tak, aby studenti co nejvíce využili přítomnost lektora v hodině. Znamená to, že studenti…
Pro koho je kurz určen: Kurzy Business English jsou zaměřeny na obchod, ekonomiku a finance. Kurzy jsou koncipovány především pro obchodní ředitele a…
Cílem teambuildingových programů je zkvalitnění spolupráce a zvyšování efektivity fungování pracovních týmů. Při jejich přípravě a realizaci vycházíme…
Cílem našich programů je rozvoj jednotlivců i celých týmů ve Vámi zvolených oblastech interpersonálních a měkkých manažerských dovedností.  Zásadně…
Komunikace je základem té správné spolupráce. Komunikace je jedinou cestou, jak porozumět ostatním a jak jim předat své myšlenky. Mnohdy se však…
Telefonický kontakt je nedílnou součástí našeho života, a to jak osobního, tak i toho pracovního. Aktivní telefonování je součástí každé pracovní…
Lean Academy je komplexní prakticky zaměřené studium – od začátečníků až po experty. Každý jeden praktický seminář se koná v jiné partnerské…
Lean Academy je komplexní prakticky zaměřené studium – od začátečníků až po experty. Každý jeden praktický seminář se koná v jiné partnerské…
Po dohodě je možné vytvořit školení zcela individuální a tzv. "na míru" klientovi, dle jeho potřeb a požadavků.
Podnikatelé, dnaně, mzdy, účetnictví, podniková ekonomika, finanční analýza, podnikové řízení ... Po dohodě je možné vytvořit školení zcela…
Získate skúsenosti, ktoré vám pomôžu nie len riešiť problémy, ale súčasne vám ponúknu aj zmenu pohľadu na daný problém a jeho riešenie.
V kurze predstavíme štyri svety zákazníckej orientácie. Účastníci si osvoja zákaznícku orientáciu nie len ako vľúdnosť k zákazníkovi, ale aj omnoho…