Kurzy na míru

Výpis školení a kurzů na míru

Výpis 97019750 - chcete vidět všech 22656 kurzů zaregistrujte se
Ciele: * pochopenie princípov „vnútorného zákazníka" vo firme * identifikovať a vysvetliť rôzne typy procesov v interných dodávateľsko -…
Co Vám školení přinese a co dostanete k tomu: - teoretické znalosti - znalosti o produktu získané praxí ze cvičení - dokumentaci v českém jazyce -…
Co Vám školení přinese a co dostanete k tomu: - teoretické znalosti - znalosti o produktu získané praxí ze cvičení - dokumentaci v českém jazyce -…
Metodika tvorby a vedenia prezentácií 1 deň, 9:00 – 16:00 Vstupné požiadavky: Znalosť práce v prostredí MS Windows a základné skúsenosti s tvorbou…
Lotus Notes 6 / 5 - správa systému I. 5 dní, denne 8:00 – 16:00, začiatok kurzu 9:00 Vstupné požiadavky: Znalosť práce v prostredí MS Windows,…
Určeno pro pracovníky absolvující vícedenní cyklus kurzů. Provede shrnutí projektu, vyhodnocení s účastníky. Formou brainstormingu provede analýzu…
Tento kurz je určen majitelům firem a manažerům firem. Uvede problematiku metodiky Balanced scorecard. Seznámí pracovníky s možnostmi a způsoby…
Naše společnost se specializuje na pořádání počítačových kurzů na zakázku. Oceníte především naší velkou flexibilitu při organizaci jednotlivých…
Naše společnost se specializuje na pořádání počítačových kurzů na zakázku. Oceníte především naší velkou flexibilitu při organizaci jednotlivých…
Test slouží k ověření znalostí potřebných ke zvládnutí různých testů z oblasti IT. Obsahuje 7 modulů. Určení kurzu: Kurz je určen pro všechny…
Test slouží k ověření znalostí potřebných ke zvládnutí různých testů z oblasti IT.Obsahuje 4 moduly. Určení kurzu: Kurz je určen pro všechny…
Délka 4 dny - 24 vyučovacích hodin Předpoklady znalostí Znalost programování v C. Obsah Seznámení se základy objektově orientovaného programování (…
Délka 1 den - 6 vyučovacích hodin Předpoklady znalostí Znalost programování. Obsah Prostředí Borland Delphi, programování řízené? událostmi,…
Assessment Centrum - AC Výraz „Assessment Centre - AC“ je do češtiny překládán jako „Hodnotící centrum“. Jedná se o speciální diagnostikou metodu…
Jsou vaše firemní strategie v souladu s prioritami a potřebami vašich zákazníků? Spokojenost zákazníků je jedním z nejdůležitějších klíčových…
Neutíkej od problémů. Otoč se a jdi je vyřešit! Cíl: Chovat se asertivně v běžných životních situacích Pracovat se zátěžovými situacemi Prosadit se ,…
Na začátku přišlo slovo. Hned po něm přišlo nedorozumění. 1.Utváření mezilidských vztahů
Psychologie úspěšnosti je originálně pojaté téma psychologie pro manažery a podnikatele, zaměřené na rozvoj efektivity jednotlivců i pracovních týmů.  …
STEEP a KP Faktory tržního prostředi
Analýza produktu a portfolia
Základy komunikce - verbální a neverbální Efektivní vnitrofiremní komunikace Jak komunikovat změny - aneb neinformovat se nevyplácí Zvládání…
Výhody asertivního chování v pracovních vztazích Cíl: Program názorně ukazuje výhody asertivního způsobu chování v pracovních a obchodních vztazích…
Výcvikově-řešitelský kurz zákaznické orientace zahrnuje efektivní přístupy k získání konkurenční výhody založené na přesném vnímání a realizování…
Žijeme ve společnosti, ve které se náhlá změna stává běžnou. Kariéra, svatba ani rodina už nemají předvídatelný průběh nebo podobu. Organizace jsou…
Program zahrnuje 30 lekcí (25 + 5 video trénink) ve skupině 3 - 6 studentů. Délka pobytu 2 - 52 týdnů.
Program zahrnuje 30 lekcí (15 + 10 soukromých + 5 video trénink) ve skupině 3 - 6 studentů. Délka pobytu 2 - 52 týdnů.
budování vztahu se zákazníkem řízení vztahu s klíčovým zákazníkem klíčový zákazník jak si ho získat a udržet orientace na klíčového zákazníka -…
telemarketing - prodej po telefonu telefonování - aneb jak efektivněji a rychleji telefonovat trénink pracovníků call center
CÍLE MODULU: Seznámíte se zákonitostmi firemní kultury a možnostmi jejího ovlivňování.  HLAVNÍ TÉMATA: §                vysvětlení pojmu firemní…
CÍLE MODULU: Prohloubíte své komunikační a řídící dovednosti, potřebné k zvládnutí a organizaci efektivních pracovních porad. Lépe rozpoznáte signály…
Sekretářka - vizitka firmy III. (Ideální referent III.)
Řeč těla v profesní i soukromé praxi I.
Zaměření kurzu Tento kurz je zaměřen na hledání a využívání nových a inovativních řešení příčin neefektivity. Komu je kurz určen Pracovníkům v…
Zaměření kurzu Kurz je zaměřen na rozvíjení dovedností těch, jejichž úspěch závisí na práci jimi vedených týmů. Komu je kurz určen Určeno pro…
Komu je kurz určen: asistentky, sekretářky, referentky, které vykonávají svou práci při náročných vnitrofiremních změnách Cíl a přínos: Uvědomění si…
Komu je kurz určen: asistentky a organizační pracovnice Cíl a přínos: Uvědomit si svoji roli při práci na projektu a osvojit si zvládání zátěžových…
Kurz je určen: pro jednotlivé instituce a podniky, které chtějí výuku jazyka přizpůsobit individuálním podmínkám daných skladbou zaměstnanců a…
ZAMĚŘENÍ VÝUKY: všeobecný jazyk obchodní jazyk příprava k maturitě příprava k přijímacím zkouškám na VŠ příprava ke zkouškám z anglického jazyka (…
ZAMĚŘENÍ VÝUKY: všeobecný jazyk obchodní jazyk příprava k maturitě příprava k přijímacím zkouškám na VŠ příprava ke zkouškám z anglického jazyka (…
Cílem teambuildingu je posílení výkonu pracovních týmů prostřednictvím podpory spolupráce, komunikace a sebepoznání. Program teambuildingu je vždy…
Cílem kurzu je provést účastníky spletitou cestou ovlivňování, cíleného působení, či chcete-li manipulace v oblasti komunikace.  Dále pomůže…
Tento kurz shrnuje účastníkům různé možnosti internetové prezentace firmy (nebo jiného subjektu). Naučí účastníky různé metody a postupy dávající…
Určeno pro: Top management, střední a nižší management, obchodníci Cíl: Získat podnětné informace o principech a dovednostech zvládání manipulativních…
Určeno pro: obchodníci Cíl: * Zjišťovat potřeby a očekávání zákazníka a volit vhodnou formu reakce na ně * Seznámit se s základními pravidly prozákaznické…
Tréninkové semináře vycházejí především z praktických zkušeností účastníků a jsou vedeny s důrazem na interaktivní zapojení jich všech. Využívají…
Tréninkové semináře vycházejí především z praktických zkušeností účastníků a jsou vedeny s důrazem na interaktivní zapojení jich všech. Využívají…
 Cíl školení Seznámit se s přenosovými sítěmi nové generace - digitální hierarchií SDH, optickou hierarchií OTH a základy Ethernetu a koncepce Ethernet…
 Cíl školení Pochopit základní principy použité v síti UMTS R99, R4, R5, R6, R7, IMS Porozumět signalizaci v síti UMTS – Core Network Změny v Core…