Účastník kurzu je podrobně seznámen s novými poznatky v oblastech managementu a psychologie. Asistentka má prohloubené znalosti o správné komunikaci, pracovním vystupování, firemní kultuře a profesionálním image osobnosti.
V oblasti informačních technologií je schopna efektivně využívat základní i pokročilé funkce:
· v textovém editoru MS Word
· v tabulkovém editoru MS Excel.
· ve webovém programu MS FrontPage.
· v databázovém programu MS Access
· v prezentačním programu MS PowerPoint
· v propagačním programu MS Publisheru.
Veškeré osvojené úkony vedou k zefektivnění práce a jsou žádány ze strany zaměstnavatelů. Obsah kurzu byl sestaven jak s ohledem na požadavky pokročilé počítačové gramotnosti Evropské unie, tak i s ohledem na zkušenosti naší firmy v oblasti firemního vzdělávání.
Po stránce jazykové vybavenosti, je asistentka schopna psát a komunikovat na mírně pokročilé až pokročilé úrovni v anglickém jazyce.Její konverzace je plynulá s širokým rozsahem okruhů hovoru a umí plynule čís text v cizím jazyku, i neznámý text, který je schopen přeložit. Dále umí psát různé dokumenty v anglickém jazyce a ovládá gramatiku.
Asistentka zná zásady psaní obchodní korespondence české tak i anglické. Je schopna pracovat s písemnostmi obchodního styku a využívat k tomu funkci Hromadná korespondence v programu MS Word.