Kurz je určený pracovníkům v nejrůznějších marketingových pozicích a pracovníkům v oblasti reklamy a PR. Materiál jednotlivých lekcí je pečlivě vybrán tak, aby přispěl k upevnění komunikačních návyků ve zmíněných oblastech včetně vnitřní a vnější firemní komunikace. Součástí lekcí jsou autentické reklamní materiály a část úkolů vychází z realistických simulací profesních úkolů v oblasti marketingu a reklamy.
Kurz má doporučený rozsah 32 vyučovacích hodin á 45 min. Délku, intenzitu a obsah kurzu vždy připravujeme na míru konkrétnímu studentovi či skupině studentů.
Základním učebním materiálem v kurzu je výborná kniha English for Marketing and Advertising z nakladatelství Fraus, která je plná aktuálních témat,zajímavých a interaktivních cvičení a audio a video materiálů. Do každého kurzu jsou zakomponované autentické materiály studentů a modelové situace z jejich každodenní praxe.
Kurz nabízíme i v ostatních jazycích – italština, španělština, němčina, ruština, francouzština atd.