Pro koho je kurz určen: Pro všechny, jejichž náplní práce je komunikace s mezinárodními zákazníky a klienty. Workshop se zaměřuje na zvládnutí nejen komunikace, ale i veškerých procesů týkajících se péče o mezinárodní zákazníky.
Umístění: Praha
Délka: 2 dny
Datum zahájení: 8-9. září 2010
Úroveň angličtiny: B2
Obsah:
Popis kurzu:
Cílem kurzu je profesionální zvládnutí veškerých situací, kdy je třeba komunikovat se zahraničními klienty a zákazníky. Zaměříme se na odlišnosti v požadavcích mezinárodních zákazníků, získáte rady a tipy jak si získat a udržet zahraničního klienta. V průběhu školení se naučíte klíčové anglické fráze a slovní spojení vhodné pro užití v této oblasti a také jak může Vaše znalost angličtiny pozitivně či naopak negativně ovlivnit zákaznické vztahy. Workshop zahrnuje také praktické procvičení situací ve skupinách
V případě potřeby jsme schopni přizpůsobit obsah a cíl kurzu požadavkům našeho klienta. Pro více informací nás prosím kontaktujte na www.northtraining.eu.
Audience: For all those who work in areas which interact directly or indirectly with external customers. While this is a familiar topic in training it is necessary to highlight the standards expected by international customers in terms of communication and process development to assist Czech companies in the competitive global economy.
Duration: 2 days
One level: B2+
Content:
The workshop will cover the following areas.
The workshop looks at a variety of situations when it is necessary to communicate with customers in English and helps to examine how best to approach them. The workshop looks at the key English language used in these situations and how it can affect the outcome, both positively and negatively. The workshop includes a number of group and pair activities to practice the learning and language included in the training.