Kurzem Vás provede Mgr. Jiří Pilný
Agilní nadšenec, lektor ITIL4, DevOps, PRINCE2, IPMA, SCRUM. Bohaté zkušenosti ve své praxi získával na manažerských pozicích ve veřejné správě i…Získejte praktické znalosti a dovednosti v procesech ITSM (IT Service Management), jako je správa service desku, správa incidentů, správa problémů, správa změn, správa verzí, správa konfigurace, správa úrovně služeb a správa aktiv IT.
Kurz vás seznámí se základy správy IT služeb (IT Service Managementu) a se systémem vytváření hodnoty služeb. Dozvíte se o moderních pracovních přístupech jako je Agile, DevOps, Kanban a Lean a o tradičním procesním řízení. Ukážeme si flexibilní provozního model založený na vytváření kvalitních služeb.
Školení představí klíčové pojmy, terminologii a osvědčené postupy pro vytváření a zlepšování kvality IT služeb v celé organizaci. Při kurzu jsou použity inovativní školící metody jako případové studie, gamifikace, vizualizace, videoprojekci.
Správa IT služeb (ITSM) je soubor osvědčených postupů a zásad pro správu a poskytování služeb informačních technologií organizaci nebo jejím zákazníkům. Cílem ITSM je poskytovat vysoce kvalitní IT služby, které splňují potřeby podniku, a zároveň optimalizovat využití zdrojů a minimalizovat náklady.
IT Service Management (Správa IT služeb) (CZ)
10.2.2025 – 11.2.2025 Praha Praha,
česky