Kurzem Vás provede Ing. Josef Grygar, Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc, Jan Andrš, Jakub Štícha a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.
Základní délka kurzu jsou dva dny. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.
Kurz je určen pro ty, kteří se chtějí jít s dobou a orientovat se v širokém spektru nástrojů internetového marketingu. Obsahem kurzu je teoretické a praktické znázornění vybraných částí internetového marketingu – sociálních sítí, pro co nejlepší pochopení a názorné zobrazení toho, co funguje a jak to funguje.
Cílem kurzu je prohloubit znalosti z oblasti internetového marketingu, především sociálních sítí. Dovést účastníka k pochopení a využití marketingových principů a aktivit na internetu v širokém spektru firemního a osobního využití. Na kurzu účastníci získají potřebné znalosti a dovednosti, které pomůžou v konkurenčním boji dnešní doby. Na kurzu je kladen velký důraz na pochopení důležitosti zákazníka. Pochopení jeho potřeb a chování je základním principem marketingu. Účastníci kurzu budou dále seznámeni s možnostmi analýz, které jsou nutné pro měření marketingových aktivit, vyhodnocování úspěšnosti a stanovení dalších postupů pro firemní rozvoj.
Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.
Na kurz může být navázáno státní zkouškou k získání kvalifikace Specialista marketingu.
Internetový marketing
21.10.2025 – 22.10.2025 Praha Volutova 2523/14, 158 00 Praha 5 Upřesnující informace k termínu
česky