ON-LINE lektorem živě vedený interaktivní webinář s možností dotazů a řešení vašich specifických situací ve firmě.
Základní a praktické nástroje v rukách manažera, které pomohou zvýšit osobní efektivitu práce, zlepší plánování a rozhodovací procesy určující priority úkolů. Odstraňování špatných návyků při plánování a prokrastinaci.
Manažery a vedoucí týmů všech úrovní vedení, kteří chtějí vést podřízené s vysokou efektivitou, pracovníky a specialisty, samostatné pracovníky, pracovníky pracující na home office.
On-line video komunikace probíhá interaktivně mezi účastníky a lektorem ve stanovený čas po obdržení přístupového kódu.Pro komunikaci používáme webovou aplikaci ZOOM nebo WEBEX, odkaz na aplikaci a detailní informace o připojení obdržíte v informačním emailu.
Potřebné technické vybavení:
PC nebo chytrý telefon/tablet
Internetové připojení
Webová kamera s mikrofonem
ONLINE WEBINÁŘ : Time management
česky