Základní info
URČENO
obchodníkům, podpoře obchodu, telefonním operátorům
PŘÍNOS
- zlepšení komunikačních dovedností a umění efektivně vést telefonické hovory
- odstranění zábran telefonovat neznámým potenciálním klientům
- zvýšení jistoty a úspěšnosti v telefonickém sjednávání schůzek
- získání tipů a rad, jak efektivně zvyšovat počet schůzek a obchodů
OBSAH
- Zásady efektivní telefonické komunikace
- Struktura telefonátu
- Efektivita hovoru - profesionalita, stručnost, prozákaznický přístup
- Prezentace nabídky
- Prodejní techniky
- Pravidla akvizičních telefonátů - domlouvání obchodu, sjednávání schůzek se "studenými kontakty"
- Volba vhodných slov a jejich dopady na další průběh hovoru
- Jak pracovat s hlasem a zaujmout klienta
- Zpracování námitek klientů
- Efektivní využívání otázek a získávání informací od klientů v omezeném čase
- Tipy na organizaci práce, stres, nepříjemné situace, obtížní klienti
ROZSAH
1 den, 8 vyuč. hod. pro cca 8 osob
TERMÍN
29.01.2021 (9,00 - 16,00 hod.)