* datum školení po dohodě se zákazníkem * místo popřípadě v našem městě a nebo u zákazníka * cena dle rozsahu školení a po dohodě. |
* datum školení po dohodě se zákazníkem * místo popřípadě v našem městě a nebo u zákazníka * cena dle rozsahu školení a po dohodě. |
Program kurzu: 1 Marketing - úvod 2 Marketingový plán 3 Oblasti aplikace marketingu 4 Externí analýza * Analýza trhu * Analýza chování zákazníka *… |
Cíl kurzu Doučit se základům prodeje s poradenstvím. Utužit loajalitu klientů a udržet stávající zákazníky. Zvýšit efektivitu prodejních jednání.… |
1.DEN Prodejní styly a role prodejce Stanovení 4 základních rolí, které zákazník od prodejce očekává. Charakteristika těchto rolí, které by měl… |
Rozdíl mezi prodejem a vyjednáváním? Jaký je rozdíl mezi prodejem a vyjednáváním a proč je důležité, aby si prodejce byl tohoto rozdílu vědom.… |
URČENO: Pro všechny pracovníky, kteří s větší četností komunikují vně firmy, a pro ty, kteří významněji jednají interně. CÍL : a) Vybavit… |
Komplexní psychologické ověření vlastností osobnosti posluchačů, orientované na jejich profesiogram, resp. na specifické nároky jejich práce. Výsledky… |
Zajištění školení o plnění povinností ve: vodním hospodářství, odpadovém hospodářství, ochraně ovzduší, při zavádění EMS, průběžné školení o nově… |
Zajištění vstupního školení, školení interních auditorů apod.(ČSN EN ISO 14001) Provedení vstupního hodnocení podniku Provedení vzorových auditů EMS… |
Provádíme výcvik řidičů všech skupin kromě skupiny D |
Provádíme školení řidičů všech skupin kromě skupiny D |
Tato školení, semináře a uživatelská fóra o trhu s energiemi pořádáme zásadně ve spolupráci s předními odborníky z erú čr, ote, a.s., čeps, a.s. apod.… |
Jedná se o speciální akce vytvořené zadavateli "na míru". jako příklad uvádíme možnost praktické výuky obchodování s energiemi s využitím simulátoru… |
Základní kurzy a opakovaná školení profesí |
Základní kurzy a opakovaná školení profesí |
Klub tajemníků správních orgánů akciových společností SSŘIP zahájil svoji činnosti v říjnu 1999. Jeho posláním je vytvořit prostor pro vzájemnou… |
Určení: Pro každého, kdo při své práci musí komunikkovat s druhými lidmi a chce z toho mít radost. Popis kurzu: Účastníci se naučí základům… |
Určení: Pro každého, kdo při své práci musí komunikkovat s druhými lidmi a chce z toho mít radost. Popis kurzu: Účastníci se naučí základům… |
Školení osob nakládajících s nebezpečnými chemickými látkami a přípravky, |
Školení osob pro odběr vzorků odpadů, |
Určeno pro účetní s.r.o. Cíl koloqia: rozvinutí zkušeností z vedení účetnictví s.r. o. Rozsah: individulánístruktura koloqia: vstup do problematiky,… |
Kurz je určen pro přípravu firemních školitelů - začátečníků i pokročilých, kteří potřebují získat nezbytné poznatky a osvojit si potřebné dovednosti… |
Hlavním cílem výcvikového programu je posílení spolupráce a výkonnosti pracovních týmů. Výcvik probíhá převážně "pod širým nebem". Je založen na… |
Základní kurz mechanika měření emisí - zážehové motory - vznětové motory - motory poháněné LPG nebo CNG. Určení - je určen pro… |
Základní kurz mechanika měření emisí - zážehové motory - vznětové motory - motory poháněné LPG nebo CNG. Určení - je určen pro… |
Jazykové kurzy pro veřejnost AJ, NJ, ŠJ, FJ, IT, Cz |
Konverzační kurzy AJ, NJ, ŠJ, FJ, IT, Cz |
Trénink obchodních dovedností, první dojem, vedení obchodního jednání, zvládání námitek. Určeno: *obchodní zástupci*obchodní reprezentanti |
www.karto-k.cz - měna: kurzovní lístek (mimo USD) - délka trvání 5 vyučovacích hodin Základní kurz o bankovkách a falzifikátech určený pro směnárníky… |
www.karto-k.cz - měna: jen CZK - délka trvání 3 vyučovací hodiny Základní kurz o bankovkách a falzifikátech určený pro pokladníky bank, obchodů a jiných… |
Clients demand that you know their needs and respond to them rapidly, creatively and cost-effectively. Our courses provide you with tools and… |
Though most transactions occur over the phone or via trading systems, clients still tell us the relationship is key. Whether you are selling to… |
FIREMNÍ SEMINÁŘE "NA MÍRU" PŘÍPRAVA analýza potřeb klienta, specifikace problému a požadavku formou osobní konzultace zpracování vzdělávacího… |
Servisní činnost divize techniky ochrany ovzduší společnosti ORGREZ, a.s. Dětmarovice v oblasti "řízení jakosti" je služba, jejímž cílem je zabezpečit… |
PORADENSTVÍ, ODBORNÁ POMOC, METODICKÉ VEDENÍ PŘI ZAVÁDĚNÍ Nástrojem podniku k realizaci ochrany životního prostředí je zavedený, certifikovaný a… |
Kurzy jsou vedeny kvalifikovanými lektory, najdete u nás pouze milý a vstřícný přístup. Pro nové klienty nabízíme první týden zdarma. Během tohoto… |
Kurzy jsou vedeny kvalifikovanými lektory, najdete u nás pouze milý a vstřícný přístup. Pro nové klienty nabízíme první týden zdarma. Během tohoto… |
Určeno pro zájemce, kteří chtějí létat, případně letecky cestovat pro radost. Po získání této kvalifikace je možné další rozšíření až na úroveň… |
Určeno pro piloty s kvalifikací minimálně PPL(A). Absolvent výcviku má oprávnění k profesionální pilotní práci odpovídající jeho pilotním… |
Školení a kurzy organizujeme na základě projeveného zájmu našich klientů. Jsou vždy tzv. "šité na míru" pro konkrétní potřeby v oblasti rozvoje… |
Školení a kurzy organizujeme na základě projeveného zájmu našich klientů. Jsou vždy tzv. "šité na míru" pro konkrétní potřeby v oblasti rozvoje… |
zaměřené na rozvoj kolektivní spolupráce, tvorby týmu, manažerské odolnosti a sebedůvěry |
Pracovní schůzky, jednání a různé meetingy jsou v současnosti nedílnou součástí obchodních vtahů. K tomu, aby schůzka splnila svůj úkol a byla řádně… |
This intensive seminar takes trainees systematically through the key communication and language skills needed to make clear, well-organized and… |
Prodejní dovednosti typologie zákazníků komunikace se zákazníky kroky prodeje od prvního kontaktu k závěru jednání o ceně vyjednávání obchodních… |
verbální komunikace neverbální komunikace prezentační dovednosti vyjednávání řešení konfliktů |
Rozsah: 2 dny Témata: ? Zásady účinného projevu ? Příprava a frázování projevu (nácvik) ? Zvládání trémy (nácvik) ? Dikce, intonace, artikulace (… |
Motto: Hlas je naším výrobním prostředkem. Někdy mluvíme tiše, jindy důrazně, či pomalu a zřetelně. Ostatní lidé nás poznávají podle hlasu. Hlas, jeho… |