www.karto-k.cz - pravost osobních a cestovních dokladů - délka trvání 5 vyučovacích hodin Úlohou tohoto školení je seznámit účastníky s problematikou… |
Obsah: Přednáška na podporu rozvoje osobnosti vychází z poznatků psychologie, neverbální komunikace, péče o tělo, vizážistiky, kosmetiky, zdravého… |
Určeno pro dívky od 14 - 18 let.… |
Seminář je zaměřen na fyzikální základy transportu vody ve stavebních materiálech, poruchy stavebních konstrukcí způsobené zvýšenou vlhkostí,… |
Nejúspěšnějším reklamním a prodejním kampaním předchází dlouhé a pracné období plánování. Improvizace přichází v úvahu jen při řešení nečekaných a… |
Obsah: podstata pracovního práva EU, vstup ČR do EU - volný pohyb osob, možnosti práce občanů ČR v EU, novela zákoníku práce |
Námitky zákazníků a jejich zdolávání. |
Trénink prodavačů v maloobchodě. |
Telemarketing je v současnosti jedna z oblastí, která prodělává nebývalý rozmach. |
Cílem je analyzovat interní a externí komunikaci ve firmě se zaměřením na bariéry efektivity, navrhovat způsoby zvýšení efektivity interní komunikace… |
Seminář zaměřený na rozdělení kompetencí mezi orgány obcí, oblasti, o nichž se na obci rozhoduje, právní předpisy, podle nichž orgány obce rozhodují,… |
Seminář zaměřený na problematiku práv a povinností členů zastupitelstva a rady obce, otázky slučitelnosti a neslučitelnosti funkcí, problematiku… |
Vliv zahraničního kapitálu v českých firmách a snaha proniknout na zahraniční trhy vyžaduje schopnost pracovat v odlišném kulturním prostředí… |
Jak se připravit na budoucnost, v čem vylepšit současnost a vlastní život. Vliv současné doby na jednotlivce, skupiny a společnost, vnímání nejistoty… |
Tento kurz je určen konzultantům. Seznámí se základními prvky budování firemní kultury ke klientskému přístupu v servisní službě. Definuje vnitřní a… |
Tento kurz je určen servisním technikům. Seznámí se základními prvky budování firemní kultury ke klientskému přístupu v servisní službě. Definuje… |
Ciele: * zdokonaliť si zručnosti v efektívnej komunikácii, v riešení najčastejších problémových situácií * naučiť sa priebežne… |
Ciele: * naučiť účastníkov kurzu analyzovať mediálny trh, postavenie firmy v mediálnom priestore * vedieť vypracovať najefektívnejšiu… |
Chcem podnikať |
Hľadám si prácu |
Rozčlenění zemí do kulturních oblastí Schopnost komunikace mezi kulturami Mezinárodní podnik Konflikty mezi kulturami a řešení konfliktů |
Marketingové nástroje Diferenciace & zaujmutí pozic Segmentace trhu & marketing cílových skupin Management značek Marketingové plánování Vývoj & zavádění… |
Marketingový plán kurz je určen pro: pracovníky managementu, prodeje a marketingu. Předpokládá se základní znalost marketingu. rozsah: 2 dnyabsolvent… |
Marketingové výpočty s PC podporou kurz je určen pro: pracovníky, kteří mají základní znalosti marketingu. rozsah: 2 dnyabsolvent získá: dovednosti ve… |
Případové semináře – škola / studenti si stanoví zakázku, na co má být program zaměřen (aktuální problematika třídního kolektivu, školy, např.: lež,… |
Dynamika dnešnej doby si vyžaduje, aby bol zamestnanec pripravený vycestovať za prácou nielen mimo sídla zamestnávateľa, ale často krát aj do… |
Správne vymedziť pojem "Work Life Balance", nie je jednoduché, pretože každý z nás má tak v osobnom ako aj pracovnom živote iné priority. To, čo nám… |
Nabízené činnosti jsou prováděny prostřednictvím odborně způsobilých osob v požární ochraně a odborně způsobilých osob v prevenci rizik. |
Nabízené činnosti jsou prováděny prostřednictvím odborně způsobilých osob v požární ochraně a odborně způsobilých osob v prevenci rizik |
Pracovníkům, kteří jsou nebo budou zařazeni do funkce interního auditora EMS. Dále pro pracovníky, kteří ve funkci interního auditora EMS již pracují,… |
Seminář je určen pro vedoucí a odborné pracovníky prádelen, které chtějí kontrolovat kvalitu poskytovaných služeb. Zejména je školení vhodné pro… |
analýza osobnosti - Kdo jsem? Jak mě vnímá okolí?, typologie, temperament osobnosti, kdo je nám blízký a proč, psychosociální vývoj, jaké role lidé… |
platné pracovněprávní předpisy • způsoby vzniku pracovního poměru • jmenování a odvolání z funkce • druhy pracovního poměru • dohody o pracích… |
Metodický kurz pro pedagogy zaměřený na Adaptační kurzy Vám umožní naučit se, jak naplánovat, zorganizovat a uskutečnit kvalitní adaptační kurz na… |
Struktura kurzu: Rétorika: technické předpoklady úspěšné prezentace: Neverbální komunikace jako nástroj prezentace: Obsahová složka rétoriky… |
Rozšíření kurzu Prezentační dovednosti I. Struktura kurzu: Úvodní shrnutí a opakování z kurzu Prezentační dovednosti I. Specifické prezentační… |
Chystáte se do Číny? Chcete se dozvědět zajímavé tipy ke kulturním odlišnostem a naučit se základy komunikace ? Víkendový seminář pro skupinku o max… |
Máte zájem zorganizovat výuku čínštiny ve Vaší firmě? Cena jedné lekce pro 1 až 5 účastníků je 550 Kč plus DPH, Opava, Ostrava, Krnov, Přerov… |
Nebyl vypsán žádný termín. V případě zájmu nás prosím kontaktujte na 731 506 519 |
Termín semináře: 14. 11. 2011 Čas: 9,00 – 13,00 hodin Cena: 1 500 Kč Lektor: Eliška Zemanová Seminář je určen všem, kteří se zajímají o problematiku… |
Specializujeme se na výuku přímo v prostorách zákazníka, kam lektor v daných hodinách dochází. Výuka je možná v našich učebnách. V individuální… |
Specializujeme se na výuku přímo v prostorách zákazníka, kam lektor v daných hodinách dochází. Výuka je možná v našich učebnách. V individuální… |
Selektivní přístup ke klientovi uplatněný v praxi Síť souvislostí Práce se zákazníkem Data a souvislosti Z čeho se odvíjí spokojenost klienta CRM -… |
TÉMA co říkají účastníci těchto seminářů? (anketa) - "Dozvěděl jsem se spoustu zajímavých a pro mne nových informací. Dobré bylo zkoušet rozpoznávat… |
Ve spolupráci s certifikovanými poradci Vám nabízíme vzdělávací a poradenské služby týkající se problematiky systémů managementu kvality (QMS) dle… |
Ve spolupráci s profesionálními právníky s lektorskou praxí jsme schopni vyškolit vaše pracovníky v oblasti pracovně-právní problematiky a… |