Určeno: všem, kteří chtějí rozvíjet svou osobnost a svůj potenciál. Kvalitní a promyšlená prezentace je dnes nezbytnou součástí práce každého… |
Tento kurz je určen pro pracovníky obchodů. Seznámí pracovníky s prodejními technikami a způsoby jednání se zákazníky. Provede brainstorming pro… |
Tento kurz je určen pracovníkům back-office. Seznámí se základními prvky budování firemní kultury ke klientskému přístupu v back-office. Definuje… |
Ciele: Po skončení tréningu účastníci budú: * chápať rolu moderátora v kontexte svojej manažérskej roly * vedieť charakterizovať jednotlivé… |
Ciele: * naučiť sa definovať rôzne štýly ovplyvňovania ľudí * poznať svoje vlastné preferencie pre jednotlivé štýly ovplyvňovania ľudí *… |
Popis: Cílem modulu je názorné vysvětlení co je podstatné pro úspěšné telefonáty a čeho se musíme při telefonování vyvarovat. Výklad několika… |
Popis: Cílem modulu je správnost nastavení obchodního modelu (Business Model) v návaznosti na konkrétní potřeby organizace. Vysvětlení co je… |
Hodnotiace pohovory |
Ste zamestnancom na ohrozenom (rušenom) pracovnom mieste? |
OBTÍŽNÁ KOMUNIKACE Tréninkový seminář je určen každému, kdo ve své profesi či osobním životě potřebuje efektivně komunikovat se svým okolím. Typickými… |
Druhy konfliktů Průběh & nástroje mediace Analýza konfliktního jednání Stupně mediačního postupu Deeskalace Pozice versus zájmy |
Prezentace dle cílové skupiny Mediální podpora a podklady Argumentační techniky Efektivní ukončení prezentace |
Brand Management kurz je určen pro: manažery firem odpovědné za marketing, komunikaci a strategické rozhodování, pracovníky reklamních agentur, brand a… |
Marketing v kostce kurz je určen pro: zájemce o vzdělávání v oblasti marketingu, marketingové asistenty a všechny, kteří se při své práci setkávají s… |
Keď sa klienti presvedčia, že naše rady v praxi fungujú, hľadajú semináre, ktoré by ďalej rozvinuli základné poznatky. Motivuje nás to prinášať nové… |
Z marketingu sa robí neraz veľká veda. Vynakladáme naň nemalé finančné prostriedky s tým, že aj tak neviem predpovedať výsledok, ktorý nám tieto… |
Forma školení: Základní komplexní školení vždy v podniku. Čas dle dohody. Obsah školení: KANCELÁŘSKÝ NÁBYTEK a jak ho vybírat KANCELÁŘSKÉ POTŘEBY a… |
Skupinová dynamika – jako prostředek k řešení problémů v kolektivu |
Upevnění kolektivu – začlenění nových žáků |
Nepochybne ho môžeme nájsť na stole každého HR manažéra a špecialistu - Zákonník práce. Napriek tomu, že ho berieme do rúk každý deň, neustále v ňom… |
Dnešná rýchla doba si vyžaduje flexibilitu na strane zamestnávateľa ako aj zamestnanca. Problematika skončenia pracovného pomeru je preto v súčasnosti… |
Jaká jsou specifika učení dospělých lidí. Jaký je interní lektor. Jak poznávat skupiny účastníků. Jak probíhá a jaká má specifika pedagogická komunikace.… |
Školenie interných audítorov Typ aktivity: Tréning Kód: MJBM003 Definícia interného auditu Druhy auditov kvality Požiadavky normy ISO 9001:2009… |
Nabízené činnosti jsou prováděny prostřednictvím odborně způsobilých osob v požární ochraně a odborně způsobilých osob v prevenci rizik. |
Nabízené činnosti jsou prováděny prostřednictvím odborně způsobilých osob v požární ochraně a odborně způsobilých osob v prevenci rizik. |
Cílem semináře je poskytnout pracovníkům, kteří již mají praktické zkušenosti s prováděním interních auditů, náměty na zvýšení účinnosti interních… |
Seminář je určen pro organizace, které mají certifikovaný systém managementu jakosti a hodlají ho rozšířit o požadavky norem ČSN EN ISO řady 14000.… |
návod a metodika aktivizačního cvičení na odhad emocí, cílem tohoto cvičení je, aby si posluchači uvědomili, jaké množství informací lze získat z… |
cílem tréninku je sebepoznání a sebeuvědomění, zdokonalení sebekontroly a sebeovládání ve prospěch cíle, trénink asertivní komunikace na všech… |
Workshop Koučování jako komunikační strategie je určen všem, kteří mají zájem zlepšit své komunikační dovednosti a zařadit do nich techniky, které… |
Kurz Marketing ve školství je interaktivní workshop s podtitulem "Jak to udělat, aby se o naší škole vědělo" určený ředitelům škol, zástupcům nebo… |
Moderace, alternativně je užíván pojem facilitace, patří mezi metody práce se skupinami lidí umožňující velmi efektivně definovat a dohodnout společné… |
Struktura kurzu: Komunikační dovednosti: naslouchání, dotazování, verbální a neverbální komunikace Praktický nácvik komunikačních dovedností… |
Doškolování, opakované zkoušky, prolongace, osvědčení a oprávnění - Řidiči z povolání a ref. Vozidel |
Doškolování, opakované zkoušky, prolongace, osvědčení a oprávnění - Svářeči (d;Z) |
Určení: pro všechny pozice ve farmaceutické společnosti Metoda: Formou workshopu pod vedením zkušeného advokáta z právní kanceláře zabývající se touto… |
Určení: pro všechny pracovníky, pro které je tvorba dobrého dojmu, příjemného vystupování a osobní image neodmyslitelnou součástí zaměstnání. Metoda… |
26.2., 26.3., 23.4. intenzivní kurz od 14 do 18h v malé skupince (max. 5 lidí) s českou lektorkou a rodilým mluvčím se rozmluvíte na vybraná témata… |
12.2., 12.3., 16.4. intenzivní kurz od 14 do 18h v malé skupince (max. 5 lidí) se skvělou lektorkou, která se nedávno vrátila ze stáže ve Francii, se… |
Na semináři budou představeny požadavky řady norem EN 1090 (povinnost značení stavebních výrobků značkou CE, certifikace systému řízení výroby FPC), a… |
Cílem školení je představit současné a do budoucna předpokládané legislativní požadavky na energetickou náročnost bytových a občanských staveb. A… |
Termín semináře: 30.9.2011 Čas: 9,00 - 13,00 hodin Cena: 1 500 Kč Lektor: Ing. Miloš Lehejček, CSc. Seminář je určen pro asistentky firem, které… |
Termín semináře: 4. 11. 2011 Čas: 9,00 - 14,00 hodin Cena: 1 500 Kč Lektor: Ing. Miloš Lehejček, CSc. Jak zjistit z účetních výkazů důležité informace o… |
Ing. Petr Chmelík www.iso-chmelik.cz 774 314 070 info@iso-chmelik.cz Cíl kurzu: Podat kompletní detailní informaci o druhé nejlevnější kontrole… |