Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování… |
XML - dátové štruktúry a technológie 3 dni, denne 8:00 – 16:00, začiatok kurzu 9:00 Najbližší termín kurzu: 13.10.2008 Vstupné požiadavky: Znalosť… |
Crystal Reports v prostredí .NET 2.0 3 dni, denne 8:00 – 16:00, začiatok kurzu 9:00 Vstupné požiadavky: Znalosť práce s databázami, OOP, .NET… |
Obsah kurzu: základní styly vedení podřízených vhodnost a nevhodnost jednotlivých stylů vedení v různých pracovních situacích identifikace stylu… |
Obsah kurzu: výkon a co ho ovlivňuje, výkonová motivace interpersonální klima na pracovišti zaměření na výkon nebo klima v pracovní skupině Určeno pro… |
Kurz je určen hlavně pro absolventy středních a vysokých škol, kteří chtějí získat vyšší odbornost pro práci s výpočetní technikou a to na takovou… |
* Outdoorový trénink pro týmovou spolupráci * Budování týmu, týmová spolupráce * Komunikace v týmu, týmová soudržnost * Týmové řešení problémů |
Naše společnost se specializuje na pořádání počítačových kurzů na zakázku. Oceníte především naší velkou flexibilitu při organizaci jednotlivých… |
Naše společnost se specializuje na pořádání počítačových kurzů na zakázku. Oceníte především naší velkou flexibilitu při organizaci jednotlivých… |
11 lekcí s více jak 9 hodinami výuky klienta elektronické pošty Microsoft Outlook. Každá lekce obsahuje multimediální výklad, animované ukázky… |
5 lekcí s více jak 5 hodinami výuky klienta elektronické pošty Microsoft Outlook. Každá lekce obsahuje multimediální výklad, animované ukázky postupů,… |
Varianty Windows 95, Windows 98, Windows NT Délka 1 den - 6 vyučovacích hodin Předpoklady znalostí základní dovednosti práce s počítačem, znalost… |
Varianty Word 97, Word 2000 Délka Standart: 3 dny - 18 vyučovacích hodin rychle: 2 dny - 12 vyučovacích hodin Předpoklady znalostí základní ovládání… |
Merge a akvizice, tedy česky řečeno slučování firem, jsou výrazným trendem naší doby. Ovšem za prohlášením o chystané fúzi se skrývá obrovský kus… |
Doba přináší změny na každém kroku. Změny s sebou přinášejí mnoho problémů, které musí každá organizace řešit. Největší konkurenční výhodu bude mít… |
jak účelně sestavit popis pracovních míst a jejich plánování adaptace nových pracovníků ve společnosti a její úskalí |
hodnocení pracovního výkonu a zásady vedení hodnotícího pohovoru hodnocení a řízení výkonu proces hodnocení a motivace pracovníků a jeho budování… |
CÍLE MODULU: Naučíte se vybírat prodejce podle potřeb své společnosti; vést pohovory a rozhovory s potenciálním a novým prodejcem. Motivovat, učit… |
CÍLE MODULU: Naučíte se pracovat s vnitřními obchodní dokumenty (zprá-vami, analýzami, záznamy, manuály aj.); organizovat a vést schůzky, konzultace… |
Komu je kurz určen: vedoucí obchodních týmů, manažeři prodeje Cíl a přínos: Vyzkoušet si práci s týmem na připravených cvičeních, uvědomit si… |
Komu je kurz určen: obchodníci, bankéři a všichni, kteří jednají se zákazníky Cíl a přínos: Naučit se a protrénovat si vyjednávací techniky v… |
Určeno pro: obchodníci Cíl: Získat informace o přístupech, metodách a nových trendech ve zvládání stresu, vybudování sebemotivace, regenerace životní… |
Určeno pro: Top management, střední a nižší management, personalisté Cíl: * Získat informace o významu dlouhodobého monitorování a hodnocení zaměstnanců … |
Cíl školení Komplexně porozumět funkci sítě GSM / GPRS a komunikaci mezi jednotlivými částmi sítě Získat přehled o chování sítě a funkci protokolů… |
Cíl školení Porozumět hodnocení kvality přenosu řeči skrz telekomunikační síť Pro koho je školení určeno Pro každého, kdo potřebuje detailněji pochopit… |
Motto: "Nic na světě není tak velkolepé, jako myšlenka, pro níž nazrál čas. Všichni věřili, že je to nemožné, až přišel hlupák, který to netušil a… |
Motto: "V telefonu zákazník nejen slyší Váš hlas, ale dělá si dojem o celé Vaší firmě. Využijte toho ať je co nejlepší..." Telefon se stal v… |
* obecná pravidla společenského styku * pracovní a obchodní styk * telefonický styk * společenské podniky a příležitosti * organizace obchodního jednání … |
Pohled na prodej z psychologického hlediska, zákazník jako osobnost se svými představami, cíli. Kurz přináší hlubší poznání osobnosti zákazníka… |
Servisní technik jako reprezentantem firmy, z jehož jednání si dělá zákazník obraz o vaší firmě. Tento kurz pomáhá zlepšit práci servisního technika u… |
Metoda Outside Team Building patří k osvědčeným způsobům sebezkušenostního učení. Obsahuje nejznámější a velmi účinný styl výuky - škola hrou, který… |
Charakteristika: * kvalifikační - rozšířené - profil absolventa: "operátor PC" (kvalifikační doklad s celostátní platností, akreditace MŠMT) * příprava… |
Základ kurzu je zaměřen na obecnou terminologii a jazykové dovednosti z dané oblasti, konkrétní zaměření kurzu vždy přizpůsobíme Vašim potřebám.… |
Základ kurzu je zaměřen na obecnou terminologii a jazykové dovednosti z dané oblasti, konkrétní zaměření kurzu vždy přizpůsobíme Vašim potřebám.… |
Účastníkům kurzu v malé skupince nabízí škola možnost rychlého pokroku v minimálním čase. Důraz je kladen především na mluvený projev a na porozumění… |
Vzhledem k tomu, že náplní kurzu v malé skupince je obecná angličtina, je přístupný klientům s již základními znalostmi angličtiny. Díky malému počtu… |
Angličtina na dovolenou UČEBNASlůně - svět jazyků, Chodská 9, Praha 2ÚROVEŇMírně pokročilí a vyššíTERMÍN8. července 2009, 15:00 - 18:15 15:00 - 16:30… |
Angličtina na dovolenou UČEBNASlůně - svět jazyků, Chodská 9, Praha 2ÚROVEŇMírně pokročilí a vyššíTERMÍN22. července 2009, 15:00 - 18:15 15:00 - 16:30… |
Na tomto trojdňovom kurze podrobne prebieha trojúrovňové nastavenie aplikácie Microsoft Axapta, nastavenie serveru, správa databázy, nástroje, ladenie… |
Tento kurz poskytuje študentom dôkladnú znalosť rozpisky materiálu (Bill of Materials) v aplikácii Microsoft Axapta. |
Určeno Všem, kteří si uvědomují hodnotu interních firemních informací a znalostí a nechtějí o ně přicházet kurz není určen pro IT specialisty… |
Efektivní komunikace Cíl: Zlepšit komunikační dovednosti a naučit se využívat těchto dovedností v praxi Videoprogram Základy komunikace je zaměřen… |
Efektivní vedení hodnotících pohovorů Cíl: Naučit se efektivnímu vedení hodnotících pohovorů Videoprogram "Obávané hodnocení" poskytuje vedoucím… |
Zaoberali ste sa niekedy otázkami typu: Prečo vlastne potrebujeme smernice? K čomu smernice vo firme slúžia? Do akej miery súvisia smernice s expanziou?… |
Kurz je určen programátorům se základními znalostmi jazyka JAVA. Účastnící se seznámí s technologiemi Java EE 8. Cílem školení je naučit se efektivně… |
Kurz opakuje a prohlubuje znalosti platformy Java EE. Je zaměřen na vývoj webových a backendových aplikací. Účastníci kurzu se dále seznámí s prací s… |
Cíl: Seminář si klade za cíl na praktických cvičeních a ukázkách pomoci manažerům a zástupcům jednotlivých společností osvojit si "etiketu v praxi… |
Cíl: Osvojit si schopnost ovládat svůj dech a hlas. Získat návyky hlasové hygieny. Trénovat rétorické dovedností. Obsah… |
Určeno pro ekonomy, pracovníky finančních oddělení, finanční i nefinanční manažery, členy vrcholového vedení. Cíl: Seznámit účastníky s metodami… |
Vedení hodnotících rozhovorů je základní manažerskou technikou. Cílem je, aby podřízený po absolvování rozhovoru neztratil svoji motivaci, naopak, aby… |