Zákaznicky orientované řízení |
Kurz je určen všem, kteří chtějí oživit svoje webové stránky, pochopit základy dynamických HTML. Pro další práci si z počátku vystačíte s některým z… |
Kurz je určen pro ty z Vás, kteří chtějí MS Excel nebo MS Word naučit "novým kouskům". Na kurzu se mimo jiné naučíte: * pracovat v prostředí… |
Klademe důraz nejen na získání znalostí, ale především preferujeme trénink a výcvik dovedností. Náš způsob práce umožňuje sebepoznání, jehož rozvoj je… |
Klademe důraz nejen na získání znalostí, ale především preferujeme trénink a výcvik dovedností. Náš způsob práce umožňuje sebepoznání, jehož rozvoj je… |
Vzdělávání je neustávající lidská potřeba. Ať chceme, nebo nechceme, celý život nás provází proces učení, vyhodnocování zkušeností, anylýza příčin,… |
Vzdělávání je neustávající lidská potřeba. Ať chceme, nebo nechceme, celý život nás provází proces učení, vyhodnocování zkušeností, anylýza příčin,… |
Ciele: * uvedomiť si význam projektového prístupu k riadeniu firmy * zoznámiť sa s metódami, nástrojmi a technikami riadenia projektov *… |
Ciele: * vedieť charakterizovať jednotlivé typy porád a vedieť definovať základné pravidlá pre prípravu a vedenie porady * mať vyskúšané… |
Co Vám školení přinese a co dostanete k tomu: - teoretické znalosti - znalosti o produktu získané praxí ze cvičení - dokumentaci v českém jazyce -… |
Co Vám školení přinese a co dostanete k tomu: - teoretické znalosti - znalosti o produktu získané praxí ze cvičení - dokumentaci v českém jazyce -… |
Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování… |
Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování… |
Windows SharePoint Services 2 dni, denne 8:00 – 16:00, začiatok kurzu 9:00 Vstupné požiadavky: Znalosť práce v prostredí MS Windows a funkcií… |
Tvorba aplikácií pre Web - ASP .NET 2.0 4 dni, denne 8:00 – 16:00, začiatok kurzu 9:00 Najbližší termín kurzu: 6.10.2008 Vstupné požiadavky: Kurz… |
Obsah kurzu: druhy motivace význam motivace, zejmána nefinanční významy a použití různých motivátorů pro dosahování osobních a profesionálních cílů… |
Obsah kurzu: vytvoření, udržení a rozvoj dobrého jména podniku firemní kultura, diagnostika a tvorba vize firemní kultury podpůrné a brzdné síly při… |
Tento kurz je určen manažerům firem Uvede problematiku projektového řízení. Seznámí pracovníky s technikami a způsoby projektového řízení. Provede… |
Tento kurz je určen majitelům firem a manažerům firem. Prezentujeme základní nástroje a modely strategického řízení firem. Provedeme základní… |
Naše společnost se specializuje na pořádání počítačových kurzů na zakázku. Oceníte především naší velkou flexibilitu při organizaci jednotlivých… |
Naše společnost se specializuje na pořádání počítačových kurzů na zakázku. Oceníte především naší velkou flexibilitu při organizaci jednotlivých… |
5 lekcí s více jak 4 hodinami výuky databázového programu Microsoft Access. Každá lekce obsahuje multimediální výklad, animované ukázky postupů,… |
5 lekcí s více jak 5 hodinami výuky databázového programu Microsoft Access. Každá lekce obsahuje multimediální výklad, animované ukázky postupů,… |
Délka 5 dní - 30 vyučovacích hodin Předpoklady znalostí Znalost DOS a LAN. Obsah Základní pojmy z oblasti lokálních počítačových sítí (síťový model… |
Rozvíjíme lídry / vysoké potenciály Jednotlivci v roli lídra musejí prokázat že dominují souborem vybraných dovedností, které jim umožňují „dát… |
Jsme specialisté v oblasti Firemního rozvoje a Business training. Zvyšujeme potenciál společností a jednotlivců tak, aby lépe zvládali své… |
VYHLEDÁVÁNÍ ZÁKAZNÍKA |
Cíl: Zlepšit schopnost kontaktovat a hledat nové zákazníky po telefonuVytvořit profesionální image Program: Práce s telefonem versus práce v terénu |
Telemarketing |
• Předáme vám know-how vedení tréninku • Rozvíjíme lektorské a prezentační dovednosti • Seznámíme vás podrobně v praktických ukázkách s možností… |
Management začíná řízením vlastního času. Úspěšný manažer musí do svého programu zahrnout všechno, co od něho vyžaduje prosperita a rozvoj podniku i… |
Kurz je zaměřen na praktické zvládnutí tří fází procesu řízení výkonnosti: 1. plánování výkonnosti 2. průběžné poskytování zpětné vazby a… |
Program zahrnuje 30 lekcí ve skupině 8 - 12 studentů. Délka pobytu 2 - 52 týdnů. |
Program zahrnuje 20 lekcí ve skupině 6 - 8 studentů. Délka pobytu 2 - 52 týdnů. Možnost kombinovat jednotlivá města!!! |
uvedení nového výrobku či služby na trh efektivní metoda vytvoření marketingové strategie definování strategických možností firmy hodnocení… |
CÍLE MODULU: Cílem navrženého a v praxi osvědčeného modulu je snížení fluktuace pracovníků firem prostřednictvím řízení adaptačního procesu nových… |
CÍLE MODULU: Seznámíte se s celým systémem vedení prodejního týmu, rolí manažera, styly vedení, efektivní komunikací, motivací, výběrem a rozvojem… |
Tradiční a moderní informační zdroje pro Vaše podnikání |
Gastronomická pravidla pro asistenky a sekretářky |
Zaměření kurzu Kurz je zaměřen na efektivní koučink zaměstnanců v denní praxi. Komu je kurz určen Určeno pro vedoucí pracovníky firem, majitele… |
Zaměření kurzu Kurz je zaměřen na základní znalosti a dovednosti členů projektových týmů. Komu je kurz určen Program je určen pro všechny členy… |
Komu je kurz určen: asistentky, sekretářky, operátoři Cíl a přínos: Seminář opakuje a utvrzuje poznatky v oblasti písemné korespondence. Jeho cílem… |
Komu je kurz určen: asistentky, sekretářky Cíl a přínos: Rychlejší a snadnější vyřizování běžné korespondence, zvýšení její úrovně, postupné… |
ZAMĚŘENÍ VÝUKY: všeobecný jazyk obchodní jazyk příprava k maturitě příprava k přijímacím zkouškám na VŠ příprava ke zkouškám z anglického jazyka (… |
ZAMĚŘENÍ VÝUKY: všeobecný jazyk obchodní jazyk příprava k maturitě příprava k přijímacím zkouškám na VŠ příprava ke zkouškám z anglického jazyka (… |
Určeno pro: obchodníci Cíl: * Získat přehledné informace o zásadách a principech obchodního jednání * Osvojit si techniky aktivního vedení jednání… |
Určeno pro: obchodníci Cíl: Osvojit si dovednosti jednání s problémovými nebo náročnými typy zákazníků, řešení různých problémových a stresových situací… |
Tréninkové semináře vycházejí především z praktických zkušeností účastníků a jsou vedeny s důrazem na interaktivní zapojení jich všech. Využívají… |