Lidský faktor rozhoduje |
Organizujeme vzdělávací semináře, školení a obchodní tréninky ve spolupráci s odbornými lektory pro širokou veřejnost i speciálně na konkrétní přání a… |
Organizujeme vzdělávací semináře, školení a obchodní tréninky ve spolupráci s odbornými lektory pro širokou veřejnost i speciálně na konkrétní přání a… |
Klademe důraz nejen na získání znalostí, ale především preferujeme trénink a výcvik dovedností. Náš způsob práce umožňuje sebepoznání, jehož rozvoj je… |
Klademe důraz nejen na získání znalostí, ale především preferujeme trénink a výcvik dovedností. Náš způsob práce umožňuje sebepoznání, jehož rozvoj je… |
Úspěšná a kvalitní prezentace výrobku Vám otevírá cestu k prodeji a získání objednávky. Naučíte se jak přesvědčit zákazníka o koupi, naučíte se… |
Jednotlivec může plně rozvinout své schopnosti a dovednosti pouze v dobře fungující skupině - týmu. Je velmi důležité nezajímat se jenom o rozvoj… |
Vzdělávání je neustávající lidská potřeba. Ať chceme, nebo nechceme, celý život nás provází proces učení, vyhodnocování zkušeností, anylýza příčin,… |
Vzdělávání je neustávající lidská potřeba. Ať chceme, nebo nechceme, celý život nás provází proces učení, vyhodnocování zkušeností, anylýza příčin,… |
Ciele: * identifikovať a vedieť využívať možnosti, ktoré umožňujú vnútri organizácie úspešne používať zmenu, * identifikovať a vedieť sa… |
Ciele: * vedieť definovať pojem firemná kultúra a poznať klasifikáciu firemnej kultúry * poznať typy kultúr a ich zamerania, * vedieť… |
Riadenie času a zvládanie stresových situácií Typ aktivity: Tréning Dĺžka trvania: 15 hodín (2 dni) Kód: MJBT003 Obsah aktivity: riadenie seba a času… |
Spoločenské správanie v praxi Typ aktivity: Seminár Dĺžka trvania: 24 hodín (3 dni) Kód: MJBS007 Obsah aktivity: Základy komunikačných zručností História… |
Co Vám školení přinese a co dostanete k tomu: - teoretické znalosti - znalosti o produktu získané praxí ze cvičení - dokumentaci v českém jazyce -… |
Co Vám školení přinese a co dostanete k tomu: - teoretické znalosti - znalosti o produktu získané praxí ze cvičení - dokumentaci v českém jazyce -… |
Adobe Photoshop CS / 7.0 - základy 3 dni, denne 8:00 – 16:00, začiatok kurzu 9:00 Najbližší termín kurzu: 22.9.2008 Vstupné požiadavky: Znalosť… |
Corel DRAW 12 / 11 - vektorová grafika 3 dni, denne 8:00 – 16:00, začiatok kurzu 9:00 Najbližší termín kurzu: 17.9.2008 Vstupné požiadavky: Znalosť… |
Školení je zařazeno do akreditovaného vzdělávacího programu. |
Training Overview: This training identifies three of the four functions managers must perform within their organizations: plan operations; control… |
Training Overview: Participants will be given an over-all introduction to accounting. Goals: Become familiar with Generally Accepted… |
Cílem vzdělávací akce je osvojení základních principů fungování tržní ekonomiky, právní minimum nezbytně nutné pro chod firmy, znalost vedení… |
Charakteristika: Kurz vede účastníky ke kvalitativně novému přístupu k personálnímu řízení a realizaci personálních činností moderními prostředky a… |
Varianty MS Excel 97, MS Excel 2000 Délka 3 dny - 18 vyučovacích hodin Předpoklady znalostí MS Excel v rozsahu kurzu pro začátečníky. Obsah… |
Varianty MS Excel 97, MS Excel 2000 Délka 3 dny - 18 vyučovacích hodin Předpoklady znalostí Znalost MS Windows na uživatelské úrovni. Obsah Obsahem… |
Asertivita je klíčovou komunikační dovedností potřebnou nejen v pracovním, ale také v našem soukromém životě. Asertivní lidé jsou efektivnější při… |
Komunikujeme neustále. Ale víme, jak se chovat v nejčastějších komunikačních situacích? Jak zlepšit své komunikační a přesvědčovací schopnosti? Umění… |
Benjamin Franklin: Většina lidí je tak stresovaná, jak sami chtějí. První krok proto, abyste od života získali to, co chcete, je rozhodnout se, co to… |
Oscar Wilde: Den má 86400 vteřin. Tedy 86400 okamžiků. Proč lidé, kteří nemají čas, obvykle udělají tak málo práce? Nerozumějí okamžikům. Základní… |
Vyjednávání |
Překonání námitky |
Program zaměřený na maloobchodní prodej a spokojenost zákazníka Cíl: Pochopit, že i služby lze prodávat pozorně a přátelsky Program "Jak to vidí… |
Péče o zákazníky dovedená k dokonalosti Cíl: Osvojit si pravidla správné péče vedoucí ke spokojenosti zákazníků při jednání s těmi nejnáročnějšími… |
Kvalita a profesionální zvládnutí prezentace často určuje rozdíl mezi úspěchem a neúspěchem. Úroveň prezentačních dovedností je jedním z kritických… |
Kvalita a efektivita prodejních procesů představuje pro většinu společností kritický faktor úspěchu. Prodejní procesy řídí ve společnostech lidé.… |
Program zahrnuje 20 lekcí ve skupině 8 - 12 studentů. Délka pobytu 2 - 52 týdnů. |
Program zahrnuje 20 lekcí ve skupině 8 - 12 studentů a 10 lekcí ve skupince max. 8 studentů. Délka pobytu 2 - 52 týdnů. |
český pravopis v 21. Století písemná komunikace - vizitka firemní kultury kultura jazykového projevu obchodní korespondence |
telefonická komunikace jak efektivně komunikovat pomocí telefonu trénink řešení konfliktních hovorů |
CÍLE MODULU: Zlepšíte a posílíte své komunikační dovednosti a pochopíte význam vnitrofiremní komunikace jako efektivního prostředku řízení a vedení… |
CÍLE MODULU: Získáte potřebné specifické informace o vedení lidí, organizaci a vedení porad. Naučíte se efektivnímu zadávání úkolů, příkazů a… |
Výběr spolupracovníků (ideální výběrové řízení) |
Vedení propouštěcího pohovoru |
Určeno pro: všechny pracovníky, kteří musí často řešit konfliktní situace (s klienty, kolegy) Trénink je změřen na efektivní zvládání konfliktů… |
Určeno pro: manažery/pracovníky, kteří vnímají zvyšující se tlak na svou aktivitu a svůj další rozvoj Kompetenční trénink je aktivním tréninkem v… |
Zaměření kurzu Kurz je zaměřen na definování příčin konfliktů a jejich vliv na efektivitu týmu, vytváření strategie jejich účinného zvládání… |
Zaměření kurzu Kurz je zaměřen na intenzivní výuku principů štíhlé výroby. Komu je kurz určen pracovníkům v oblasti výroby na úrovni nižšího a… |
Dokážeme pro Vaši firmu v uvedených oblastech zpracovat analýzy stávajícího stavu, pomoci určit stupeň ohrožení a určit priority řešení, vypracovat… |