Kurzy na míru

Výpis školení a kurzů na míru

Výpis 90519100 - chcete vidět všech 22624 kurzů zaregistrujte se
Lidský faktor rozhoduje
Organizujeme vzdělávací semináře, školení a obchodní tréninky ve spolupráci s odbornými lektory pro širokou veřejnost i speciálně na konkrétní přání a…
Organizujeme vzdělávací semináře, školení a obchodní tréninky ve spolupráci s odbornými lektory pro širokou veřejnost i speciálně na konkrétní přání a…
Klademe důraz nejen na získání znalostí, ale především preferujeme trénink a výcvik dovedností. Náš způsob práce umožňuje sebepoznání, jehož rozvoj je…
Klademe důraz nejen na získání znalostí, ale především preferujeme trénink a výcvik dovedností. Náš způsob práce umožňuje sebepoznání, jehož rozvoj je…
Úspěšná a kvalitní prezentace výrobku Vám otevírá cestu k prodeji a získání objednávky. Naučíte se jak přesvědčit zákazníka o koupi, naučíte se…
Jednotlivec může plně rozvinout své schopnosti a dovednosti pouze v dobře fungující skupině - týmu. Je velmi důležité nezajímat se jenom o rozvoj…
Vzdělávání je neustávající lidská potřeba. Ať chceme, nebo nechceme, celý život nás provází proces učení, vyhodnocování zkušeností, anylýza příčin,…
Vzdělávání je neustávající lidská potřeba. Ať chceme, nebo nechceme, celý život nás provází proces učení, vyhodnocování zkušeností, anylýza příčin,…
Ciele: * identifikovať a vedieť využívať možnosti, ktoré umožňujú vnútri organizácie úspešne používať zmenu, * identifikovať a vedieť sa…
Ciele: * vedieť definovať pojem firemná kultúra a poznať klasifikáciu firemnej kultúry * poznať typy kultúr a ich zamerania, * vedieť…
Riadenie času a zvládanie stresových situácií   Typ aktivity: Tréning Dĺžka trvania: 15 hodín (2 dni) Kód: MJBT003   Obsah aktivity: riadenie seba a času…
Spoločenské správanie v praxi   Typ aktivity: Seminár Dĺžka trvania: 24 hodín (3 dni) Kód: MJBS007   Obsah aktivity: Základy komunikačných zručností História…
Co Vám školení přinese a co dostanete k tomu: - teoretické znalosti - znalosti o produktu získané praxí ze cvičení - dokumentaci v českém jazyce -…
Co Vám školení přinese a co dostanete k tomu: - teoretické znalosti - znalosti o produktu získané praxí ze cvičení - dokumentaci v českém jazyce -…
Adobe Photoshop CS / 7.0 - základy 3 dni, denne 8:00 – 16:00, začiatok kurzu 9:00 Najbližší termín kurzu: 22.9.2008 Vstupné požiadavky: Znalosť…
Corel DRAW 12 / 11 - vektorová grafika 3 dni, denne 8:00 – 16:00, začiatok kurzu 9:00 Najbližší termín kurzu: 17.9.2008 Vstupné požiadavky: Znalosť…
Školení je zařazeno do akreditovaného vzdělávacího programu.
BOZP
Training Overview: This training identifies three of the four functions managers must perform within their organizations: plan operations; control…
Training Overview:  Participants will be given an over-all introduction to accounting.   Goals: Become familiar with Generally Accepted…
Cílem vzdělávací akce je osvojení základních principů fungování tržní ekonomiky, právní minimum nezbytně nutné pro chod firmy, znalost vedení…
Charakteristika: Kurz vede účastníky ke kvalitativně novému přístupu k personálnímu řízení a realizaci personálních činností moderními prostředky a…
Varianty MS Excel 97, MS Excel 2000 Délka 3 dny - 18 vyučovacích hodin Předpoklady znalostí MS Excel v rozsahu kurzu pro začátečníky. Obsah…
Varianty MS Excel 97, MS Excel 2000 Délka 3 dny - 18 vyučovacích hodin Předpoklady znalostí Znalost MS Windows na uživatelské úrovni. Obsah Obsahem…
Asertivita je klíčovou komunikační dovedností potřebnou nejen v pracovním, ale také v našem soukromém životě. Asertivní lidé jsou efektivnější při…
Komunikujeme neustále. Ale víme, jak se chovat v nejčastějších komunikačních situacích? Jak zlepšit své komunikační a přesvědčovací schopnosti? Umění…
Benjamin Franklin: Většina lidí je tak stresovaná, jak sami chtějí. První krok proto, abyste od života získali to, co chcete, je rozhodnout se, co to…
Oscar Wilde: Den má 86400 vteřin. Tedy 86400 okamžiků. Proč lidé, kteří nemají čas, obvykle udělají tak málo práce? Nerozumějí okamžikům. Základní…
Vyjednávání
Překonání námitky
Program zaměřený na maloobchodní prodej a spokojenost zákazníka  Cíl: Pochopit, že i služby lze prodávat pozorně a přátelsky Program "Jak to vidí…
Péče o zákazníky dovedená k dokonalosti  Cíl: Osvojit si pravidla správné péče vedoucí ke spokojenosti zákazníků při jednání s těmi nejnáročnějšími…
Kvalita a profesionální zvládnutí prezentace často určuje rozdíl mezi úspěchem a neúspěchem. Úroveň prezentačních dovedností je jedním z kritických…
Kvalita a efektivita prodejních procesů představuje pro většinu společností kritický faktor úspěchu. Prodejní procesy řídí ve společnostech lidé.…
Program zahrnuje 20 lekcí ve skupině 8 - 12 studentů. Délka pobytu 2 - 52 týdnů.
Program zahrnuje 20 lekcí ve skupině 8 - 12 studentů a 10 lekcí ve skupince max. 8 studentů. Délka pobytu 2 - 52 týdnů.
český pravopis v 21. Století písemná komunikace - vizitka firemní kultury kultura jazykového projevu obchodní korespondence
telefonická komunikace jak efektivně komunikovat pomocí telefonu trénink řešení konfliktních hovorů
CÍLE MODULU: Zlepšíte a posílíte své komunikační dovednosti a pochopíte význam vnitrofiremní komunikace jako efektivního prostředku řízení a vedení…
CÍLE MODULU: Získáte potřebné specifické informace o vedení lidí, organizaci a vedení porad. Naučíte se efektivnímu zadávání úkolů, příkazů a…
Výběr spolupracovníků (ideální výběrové řízení)
Vedení propouštěcího pohovoru
Určeno pro: všechny pracovníky, kteří musí často řešit konfliktní situace (s klienty, kolegy) Trénink je změřen na efektivní zvládání konfliktů…
Určeno pro: manažery/pracovníky, kteří vnímají zvyšující se tlak na svou aktivitu a svůj další rozvoj Kompetenční trénink je aktivním tréninkem v…
Zaměření kurzu Kurz je zaměřen na definování příčin konfliktů a jejich vliv na efektivitu týmu, vytváření strategie jejich účinného zvládání…
Zaměření kurzu Kurz je zaměřen na intenzivní výuku principů štíhlé výroby. Komu je kurz určen pracovníkům v oblasti výroby na úrovni nižšího a…
Dokážeme pro Vaši firmu v uvedených oblastech zpracovat analýzy stávajícího stavu, pomoci určit stupeň ohrožení a určit priority řešení, vypracovat…