Komunikace se zákazníky, umění vést rozhovor, asertivita, hodnocení pracovníků, jednání s lidmi - vyjednávání, obchodní korespondence, vedení porad,… |
Po dohodě je možné vytvořit školení zcela individuální a tzv. "na míru" klientovi, dle jeho potřeb a požadavků. |
Kurz zoznámi poslucháčov, predovšetkým neekonómov, so základmi ekonómie všedného dňa. |
V kurze sa zameriavame na efektívnu realizáciu štandardizovaných kurzov i na to, ako si kurz „vyskladať", aby bol dynamický, atraktívny a zároveň… |
Firemní kurzy Naše jazyková škola realizuje firemní výuku od roku 1992: spolupracujeme jak s velkými firmami, v nichž administrujeme skupinové i… |
Firemní kurzy Naše jazyková škola realizuje firemní výuku od roku 1992: spolupracujeme jak s velkými firmami, v nichž administrujeme skupinové i… |
krutá efektivita praktické tipy příklady z praxe best practices KDY : 09. 12. 2015 | 09.00 - 12.00 hodin… |
Jedná se o odborné služby a aktivity profesionála, kterého si daná společnost na dobu určitou najímá pro dosažení předem stanoveného cíle v jasném… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Tento kurz je určen opravdu všem. Pro každého, který se občas dostane situace, kdy je na stole zavalen množstvím… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Kurz je určen pro pracovníky zákaznických center, kteří se každý den setkávají osobně se zákazníky. Cílem kurzu je… |
Témata: - komunikace a mediální komunikace - vystupování před veřejností Místo konání: - prakticky kdekoliv |
Témata: - vedení obchodního jednání - prezentační dovednosti - řešení problémových situací apod. |
Kurz angličtiny ve městě Dublin pořádaný na škole Kaplan International Languages - Irsko. Detailní informace o škole Kaplan… |
Kurz angličtiny ve městě St. Julian´s pořádaný na škole European Centre - Malta. Detailní informace o škole European Centre a… |
Na dílně se sny a plány firmy mění v hodnotu a zodpovědnost za to nese liniový manažer. Proč kurz Liniový manažer? Liniový manažer je v první linii… |
příprava průběh účastníci vedoucí porady |
kdo zvládá lépe stres co je pro nás spokojenost |
Vytváří rámec pro rozvoj firmy směřující k výkonu a spokojenosti. Nabízíme přístup, jak vést lidi k samostatnosti a odpovědnosti, posilujeme… |
Cieľ kurzu: Poskytnúť účastníkom efektívne postupy vytvárania procesného modelu, hodnotenia efektívnosti a zlepšovania. Rozpracovať model hlavných… |
Cieľ kurzu: Objasniť hlavné zásady TPM, na praktických príkladoch ukázať, ako ich aplikovať v praxi, naplánovať ďalšie postupy uplatnenia TPM v… |
Obsah semináře: *Jak zjistit, kdo je váš zákazník a co o něm potřebujete vědět *Jak neklást na první místo zisk a přesto ho mít *Jak pečovat o… |
Školenie je ukončené certifikátom ECDL pre začiatočníkov i pokročilých poslucháčov Školenie vhodne zabezpečuje nabranie schopností ovládania… |
Školenie veľmi presne v tréningoch zabezpečuje získanie zručnosti v mediácii ako novej formy mimosúdneho vyrovnania trestných činov, pohľadávok a… |
Obsah semináře: * Typy a metody pravidelných hodnocení výkonů zaměstnanců a jejich možné přínosy pro firmu a pro zaměstnance * Úskalí posuzování lidí… |
Pro koho je kurz přínosný? Kurz je určen pro pracovníky odpovědné za ekologii podniku, zavádění a udržování systému managementu péče o životní… |
Pro koho je kurz přínosný? Kurz je zaměřen na základní odbornou přípravu pracovníků, kteří budou ve svých organizacích řídit zavádění nebo provoz… |
Principy pro neformální vedení lidí, využívání členů týmu podle jejich povahy a schopností, způsob stanovení priorit, ujasnění cíle. Vhodné pro… |
Délka programu: 2 dny Také si myslíte, že v dnešní době plné technických vymožeností, není mluvený projev "z očí do očí" příliš důležitý? Řada lidí se… |
Zaměření programů Rozvojové programy se zaměřením na evropská pravidla společenského chování a obchodní etiketu jsou specializované především na:… |
Určení semináře Po absolvování tohoto programu budou účastníci umět bez problémů identifikovat různé situace a druhy komunikace tak, aby si mohli… |
Všechny kurzy připravuji vždy na míru pro konkrétního klienta podle jeho požadavků. Klíčem je cíl zadavatele a očekávaný přínos kurzu pro jeho… |
Teambuilding Zážitky a adrenalin Firemní večírky Kongresy a konference UKÁZKA OUTDOOROVÉHO PROGRAMU: JACHTA S EVERESTOU - Námořní plavba v… |
Firemní akademie pro všechny pozice. Manažerské akademie Akademie pro obchodníky Trainee programy Personalisté a lidské zdroje Interní lektoři… |
Cílem kurzu je prohloubit znalosti, které posluchači načerpali během prvního kurzu. Obsah kurzu Opakování konverzačních témat a garmatiky z… |
Cílem kurzu je seznámit posluchače s povahou, posláním a základními úkoly managementu v korporaci. Obsah kurzu Vymezení základních pojmů… |
* Úlohy vedoucích pracovníků jsou různorodé.O úspěšnosti manažera nerozhodují jen znalosti a jejich aplikace v praxi, ale i dovednost vést své… |
* Cíl: naučit posluchače sebevědomému a erudovanému vystupování na veřejnosti, absolventi se naučí přesvědčivě argumentovat a podpořit svůj verbální… |
Kurz je pro všechny, kdo nemají s prací na PC žádnou zkušenost. V kurzu se seznámíte se základními počítačovými pojmy a s používáním běžných operací v… |
Kurz je určen pro uživatele, kteří potřebují vytvářet relační databáze v programu MS Access, plnit je daty, provádět jejich vyhodnocení a zpracování a… |
Určeno pro všechny účetní, co dobře znají základní účtování v podvojném účetnictví, ale potřebují prohloubit a rozšířit specifické oblasti účtování.… |
Účastníci kurzu se naučí zpracovávat mzdovou agendu pro malou i velkou organizaci, vypočítají náhrady za dovolenou, nemocenskou,...; vedou veškerou… |
Zaměření: Získání přehledu o možnostech využití jazyka C v prostředí ILE na systémech AS/400. Účastníci: Systémoví a provozní programátoři.… |
Zaměření: Poskytnout informace o možnostech použití systémů AS/400 jako internet a intranet serveru s důrazem na HTTP, SMTP a POP. Účastníci:… |
Jaké jsou základní parametry, které drží tým pohromadě? Existuje způsob, jak udržet tým v dobré i zlém a to dlouhodobě? Je možné předcházet… |
Co potřebuje firma nutně ke svému fungování bez ohledu na kvalitu personálu? Jak mohou majitelé a nejvyšší management usnadnit produkci… |
Po dohodě je možné vytvořit školení zcela individuální a tzv. "na míru" klientovi, dle jeho potřeb a požadavků. |
Na všechny kurzy se získává osvědčení o absolvování. |
Na všechny kurzy se získává osvědčení o absolvování. |
Připravíme zakázkové školení podle Vašich požadavků. |