Pro koho je kurz přínosný? Kurz je určen pro všechny pracovníky organizací, kteří potřebují získat základní přehled o požadavcích normy ČSN EN ISO 9001… |
Zaměření: kurz "Management rizik" pojednává o nástrojích řízení rizik, které lze použít v systémech managementu organizace nebo laboratoře (kvalita… |
Délka programu: 2 dny Manažeři chtějí často znát kouzlo "Jak být vynikajícím manažerem" . Špatná zpráva je, že kouzlo neexistuje. Naopak dobrou zprávou… |
Délka programu: 1 den Všichni o tom hovoří a málokdo ví co to je! Mluvíme o koučování neboli koučinku. Někteří lidé říkají, že tu bylo odjakživa… |
Vydejte se za své hranice … Ať jsou příležitosti, které se Vám právě naskýtají, jakékoliv, používáním dosavadních a stále stejných postupů a schémat je… |
Cíle programu Cílem programu je blíže seznámit manažery s různými metodami a technikami řešení problematických a nepříjemných situací, se kterými se… |
Všechny kurzy připravuji vždy na míru pro konkrétního klienta podle jeho požadavků. Klíčem je cíl zadavatele a očekávaný přínos kurzu pro jeho… |
Na této vzdělávací aktivitě se naučíte: Jak převést výuku do online prostředí, na co si dát pozor. Které typy online výuky lze realizovat a jak… |
Zakázkové kurzy na míru na všechna témata kolem lidských zdrojů podle zadání klienta. Např.: Personalista v organizaci Personální práce a… |
Prezentační dovednosti v německém/anglickém jazyce Obchodní jednání v německém/anglickém jazyce Telefonický rozhovor v německém/anglickém jazyce… |
Kurz je určen pro studenty, kteří znají pokročilejší gramatické vazby, jsou schopni vyjádřit svůj názor, souhlas a nesouhlas. Studenti jsou schopni… |
Kurz je určen pro studenty, kteří jsou na úrovni pokročilí. Kurz nabízí komplexní pokrytí jazyka a dovednosti pro podnikání. Obsah kurzu … |
* Cílem je naučit posluchače využívat efektivních technik při osobním styku s klienty. Tyto praktiky jsou vyzkoušené a prověřené a přinášejí velmi… |
* Cílem je získání základních dovedností pro prodej koncovým zákazníkům.Cílem je orientace na zákazníka s důrazem nejenom na to co se prodává, ale… |
Kurz je určen pro zkušenější uživatele textového editoru MS Word, kteří se chtějí naučit plně využívat jeho možností a vytvářet dokumenty na… |
Kurz je určen všem, kteří potřebují umět vytvořit kvalitní prezentaci s využitím obrázků, diagramů, grafů, animací a zvuků s možnostmi promítání,… |
Účastníci se naučí účtovat v soustavě podvojného účetnictví a toto zpracovávat na programu STEREO (Ježek software) Obsah kurzu úvod do účetnictví,… |
Tento kurz využívají především absolventi kurzů a rekvalifikací podvojného účetnictví pro začátečníky; účetní, kteří potřebují své znalosti obnovit a… |
Co je příčinou zlozvyků, které nás zdržují? Jak se dají odhalit zdroje stresu? Proč se člověk dostává pod tlak okolí a jak se proti tomuto… |
Co očekává šéf od asistentky? Jak může asistentka nesmírně zefektivnit práci svého šéfa? Jak vypadá ideální spolupráce mezi šéfem a… |
Nabízíme Vám kurz šitý přímo na míru ze stavební oblasti: stavební zákon, stavební řád, stavební řízení, kolaudace, ..... a další dle Vašich požadavků… |
Nabízíme Vám kurz šitý přímo na míru z oblasti personalistiky a HR: - zákoník práce, - praktické problémy spojené s aplikací zákoníku práce, … |
Určeno pro: pracovníky technické kontroly, mistry svařoven, svářečský dozor, pracovníky firem zabývajících se výrobou a opravou svařovaných… |
Sjednáváte si schůzku po telefonu?Jak vést správný telefonický rozhovor - pravidla a zásady telemarketingu. Po dohodě je možné, vytvořit školení… |
Jde o trénink před kamerou - např. fáze obchodního jednání (sebepoznání a sebereflexe) a následný rozbor chyb a jejich odstranění. Velmi efektivní… |
Po dohodě je možné vytvořit školení zcela individuální a tzv. "na míru" klientovi, dle jeho potřeb a požadavků. |
Po dohodě je možné vytvořit školení zcela individuální a tzv. "na míru" klientovi, dle jeho potřeb a požadavků. |
Na všechny kurzy se získává osvědčení o absolvování. |
Na všechny kurzy se získává osvědčení o absolvování. |
Všechna uvedená školení jsou zakončena přezkoušením nebo předepsanou státní zkouškou a úspěšný absolvent obdrží osvědčení nebo průkaz k výkonu… |
Všechna uvedená školení jsou zakončena přezkoušením nebo předepsanou státní zkouškou a úspěšný absolvent obdrží osvědčení nebo průkaz k výkonu… |
Připravíme zakázkové školení podle Vašich požadavků. |
Připravíme zakázkové školení podle Vašich požadavků. |
Loajalita, iniciativa nebo například odpor ke změnám jsou charakterické postoje, se kterými se manažeři setkávají. Kurz je zaměřen na prohloubení… |
Kurz je zaměřen na návrh a implementaci systému hodnocení a plánování způsobilostí. Představuje tento systém jako klíčový prvek integrace řízení… |
Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb… |
Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb… |
Naše společnost nabízí především tzv. uzavřené kurzy připravené na míru jednotlivým zákazníkům. Kurzy připravujeme pro skupiny do 15 účastníků. Z… |
Naše společnost nabízí především tzv. uzavřené kurzy připravené na míru jednotlivým zákazníkům. Kurzy připravujeme pro skupiny do 15 účastníků. Z… |
Dvoudenní výcvikový kurz určený pro pracovníky sekretariátů a asistentky-ty managerů, kteří přicházejí do kontaktu jak s vnějším zákazníkem, tak s… |
Dvoudenní výcvikový kurz, jehož cílem je prohloubení znalostí především v oblasti umění jednat s lidmi a dodržování zásad Kodexu etiky pracovníka.… |
jednodenní školení určené pro pracovníky konstrukčních, výrobních útvarů, útvarů jakosti a pracovníky marketingu - QFD (Qulity Function Deployment)… |
jednodenní školení určené pro pracovníky útvaru jakosti a pro podnikové metrology - základní pojmy - zákon o metrologii č. 505/1990 Sb. a prováděcí… |
Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s… |
* Zbavme se předsudků a mýtů spojených s konflikty (V, SD). * Konflikt jako součást našeho každodenního života: podstata, klasifikace a způsob řešení… |
* Psychologické limity komunikace po telefonu (V, SD, PC, IRSH). * Přijímání telefonického hovoru (V, PC, IRSH). * Průzkum po telefonu, hledání… |
Pro koho zejména: - podnikatel, liniový manažer - asistent, sekretářka - obchodní zástupce - specialista (technik, ekonom, ap.) Cíl semináře:… |
Pro koho zejména: - podnikatel, liniový manažer - asistent, sekretářka - obchodní zástupce - specialista (technik, ekonom, ap.) Cíl semináře:… |