Pro koho jsou tréninky MANAGEMENT - ZMĚNY určeny:
manažeři, vedoucí oddělení, teamleadři, koučové, projekt manažeři, HR specialisté...
Nejčastější požadavky klientů na rozvoj kvality, tvorby hodnot, změn postupů a systémů
1. VLASTNÍ KVALITA - ZÁKLAD DOKONALOSTI
Vztah kvality a satisfakce, ideální a aktuální úroveň kvality a její rozvoj, audit, analýza a systém předcházení chyb, dodržování dohod, dokončování, vyžadování, kontrola, zachování integrity ve složitých situacích
2. PŘIDANÁ HODNOTA - SIX SIGMA MYŠLENÍ
Řetězení kvality, přidaná hodnota ve firemním řetězci, výsledky a kvalita - KPI, tvorba dílčích hodnot a růstu ve vlastním oddělení, snižování chybovosti, efektivní využití zdrojů, spolupráce a pružnost
3. PROJEKT - LOBBING A SLADĚNÍ
Cíle projektu, dostatečné zdroje, zainteresovanost vedení, kompetentní tým disponující časem, pochopené úlohy a odpovědnosti, respektovaný vedoucí s pravomocemi a dobrými vztahy