Pro koho jsou tréninky MANAGEMENT - VEDENÍ určeny:
manažeři, vedoucí oddělení, teamleadři, koučové, projekt manažeři, HR specialisté...
v první linii - oborníci, asistenti, projektoví a administrativní pracovníci
Nejčastější požadavky našich klientů na rozvoj vedoucích, změn postupů a systémů
TRÉNINKY PRO VEDOUCÍ A ZAMĚSTNANCE
1. ŘÍZENÍ ČASU A ROZHODNUTÍ - ČISTÉ SVĚDOMÍ
Hodnoty, životní a pracovní role, časové rámce, plánování a organizování, odpovědnost a svědomí, konflikt osobnosti a role, ne/formální autorita, revize procesu rozhodování a rozhodnutí
2. ŘÍZENÍ VEDENÍM - AUTORITA A VLIV
Situační vedení: udělování pokynů, přesvědčování, koučování a delegování. Shoda cílů a monitoring výsledků, zpětné vazby, hodnotící, kárné a motivační pohovory
3. VEDENÍ ZMĚNY - PRUŽNOST A INOVACE
Hybné síly změn, komunikace odporu ke změnám, proces a ovládání procesu změn, komunikace při zavádění změn, zpracování vlastní případové studie
4. VZTAHOVÁ KOMUNIKACE - ODPOVĚDNOST K OČEKÁVÁNÍ
Universální psychologie postupu jednání: prodeje, konzultací, vyjednávání, řešení stížností a konfliktů přesvědčivá verbální a neverbální prezentace bez rušivých vlivů, prezentace, vizualizace a příběh
5. PORADY A ROZVOJ TÝMU - SYNERGIE ENERGIE
Maximalizace výsledkové orientace porady, práce se skupinou, týmová výkonnost dle fáze rozvoje, analýza stupně rozvoje a rolí, plán rozvoje, nastavení a přijetí úloh a pravidel, týmová dynamika
6. PERSONALISTIKA - POTENCIÁL V POHYBU
Motivace zaměstnanců, finanční a nefinanční motivy, popisy práce, čtení CV, vedení behaviorálních pohovorů, vedení vstupních a výstupních pohovorů, plánování kariéry, talent management
7. KOUČOVÁNÍ - POSILOVÁNÍ ODPOVĚDNOSTI
Principy a nástroje koučování, přijetí odpovědnosti, odstranění strachu a sebe/důvěra, proces koučování, formulování cílů, vnímání reality, hledání řešení, plán a realizace
8. EFEKTIVNÍ ASISTENT/KA - PRAVÁ POMOC
Systematická podpora vedoucího a firmy, ekonomické jednání ovlivňující náklady, hospodaření s časem vlastním i nadřízeného, delegování bez pravomocí, aktivní správa informací (zpracování, archivace, destrukce)
9. OBCHODNÍ ASISTENT/KA - PARTNERSKÁ PODPORA
Příprava jednání a porad, tvorba reportů KPI (klíčové indikátory výkonu), dotazovací, obchodní a vyjednávací technika, asertivní komunikace, pohotové odpovědi na „háklivé" otázky, prezentace v telefonu a kanceláři