Pro koho jsou tréninky MANAGEMENT PRODEJE určeny:
manažeři, vedoucí oddělení, majitelé agentur, supervizoři, teamleadři, projekt manažeři, HR specialisté, ředitelé a trenéři, kteří jsou odpovědní za rozvoj lidí a výsledky obchodu.
Nejčastější požadavky našich klientů na rozvoj manažerů, změny postupů a systému
NEJČASTĚJI TRÉNOVANÁ TÉMATA PRO MANAŽERY PRODEJE
1. TIME MANAGEMENT - ČAS NA ÚSPĚCH
Formulování cílů, plánování, časový management, organizování aktivit - návyků, monitoring, vyhodnocování efektivity aktivit, nová zrevidovaná organizace pracovního týdne a určení vzdělávacích potřeb
2. ŘÍZENÍ VÝKONU - PODPORA A DŮSLEDNOST
Stanovování osobních a týmových výkonových cílů, rozdělení a vyjednání plánů, plánování, organizování a monitoring prodejních a manažerských aktivit, zlepšování efektivity aktivit a vzdělávacích potřeb
3. NÁBOR - PRAVIDELNOST A NASAZENÍ
Systém personální produkce a vedení informací, zajištění dostatečných zdrojů - doporučení a nominátorů, sjednání kariérového rozhovoru dle potřeb a zvládání námitek, čtení v CV, příprava na pohovor
4. VÝBĚR - OPATRNOST A ODVAHA
Identifikace kariérového profilu kandidáta, prodej kariéry dle profilu, zjištění předpokladů - behaviorálních důkazů z osobního i pracovního života, zvládání bariér a obav uchazeče a jeho přijetí
5. ADAPTACE - ZÁBAVA A VYTRVALOST
Dohoda o plánu výdělků (aktivit) a odpovědnostech, řešení bariér a obav, monitoring, denní, týdenní a měsíční sebehodnocení a konzultace aktivit a výdělků
6. NÁVYKY - DŮVĚRA A KONTROLA
Vytváření denních návyků - pracovní doba, denní aktivity a výdělek, denní podpora a konzultace, rozpoznání příčin ne/úspěchů, příprava a učení se přímo v terénu
7. PORADY - SDÍLENÍ MOTIVACE
Vizualizace sebehodnocení aktivit / výsledků, pochvala, oceňování a přenos nejlepší praxe, skupinové řešení úzkých míst výkonnosti, prožitkový trénink a dohody o aplikaci a podpoře v praxi
8. TRÉNINK - POZNÁNÍ HROU
Identifikace tréninkových potřeb, proces tréninku a škála proměnných charakteristik v drilu, příprava a vedení tréninku a přechod do zábavného drilu a plán aplikace do praxe
9. KOUČOVÁNÍ V TERÉNU - SPOLEČNÝ LOV
Tři kroky realizace: příprava, chování v průběhu, zpětná vazba, tři typy návštěv: ukázková, společná, pozorovací, tři formy zpětných vazeb: pocitová, procesní, koučovací