TELEMARKETING

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    994285

Popis kurzu na míru TELEMARKETING

Pro koho jsou tréninky TELEMARKETING určeny:

telemarketéři, přepážkoví pracovníci - teleři, servisní pracovníci působící u privátní a firemní klientely. Supervisoři a trenéři, odpovědní za výsledky obchodu a rozvoj telemarketérů.

Nejčastější požadavky našich klientů na rozvoj finančního poradenství

  • Připravení call centra na aktivní prodej a servis i vrámci finančního poradenství
  • Řízení výkonnosti call centra

PŘEHLED VYBRANÝCH TRÉNINKŮ PRO TELEMARKETÉRY A SUPERVISORY CALL CENTRA

1. PŘÍJEMNÝ SERVIS - RADOST POSLOUCHAT

Minimalizace ne/verbálních gramatických šumů, přizpůsobení délky a obsahu jednání časovému stresu klienta, individuální přizpůsobení scénáře pro lepší vztah, působivá práce s hlasem a artikulací, senzorické přizpůsobení

 

2. PASIVNÍ PRODEJ - ZÍSKAT VÍC

Vstřícný postoj k aktivnímu prodeji v přijímajících hovorech, vedení jednání z pohledu odbornosti, spojení požadavku klienta s návrhem produktu, motivační charakteristika produktu, asertivní zvládání námitek

 

3. AKTIVNÍ PRODEJ - NAPLNĚNÍ POTŘEB

Vstřícný postoj k aktivnímu sjednávání schůzek a prodeji po telefonu, scénář v pěti krocích: vztah - prospěch - návrh - dohoda - potvrzení, apelování na potřeby a přechodové věty dle prospěchu klienta, získání souhlasu

 

4. ANALÝZA PO TELEFONU - BEZSTAROSTNOST A POHODLÍ

Analýza po telefonu, příprava klienta, zjišťování, zápis a ověřování situace a potřeb klienta v souladu s poradenstvím společnosti, sumarizace a rekapitulace dohod, prezentace řešení a uzavření obchodu

 

5.       PŘESVĚDČIVÁ KOMUNIKACE - INDIVIDUÁLNÍ PŘÍSTUP

Reakce na záznamník, zvládnutí asistentky, naslouchání a kladení otázek navazující na odpovědi klienta, prezentace 3P: potřeba - produkt - přínos; obrazy a příměry působící na emocionální stránku

 

6.       ŘÍZENÍ VÝSLEDKŮ - EFEKTIVNÍ SUPERVISOR

Systém řízení výsledků, aktivit a kompetencí, koordinace a komunikace systému a postupný přechod na sebehodnocení hlavních indikátorů výkonnosti, tvorba a obohacování scénářů, scénáře s klíčovými slovy