Pro koho jsou tréninky TELEMARKETING určeny:
telemarketéři, přepážkoví pracovníci - teleři, servisní pracovníci působící u privátní a firemní klientely. Supervisoři a trenéři, odpovědní za výsledky obchodu a rozvoj telemarketérů.
Nejčastější požadavky našich klientů na rozvoj finančního poradenství
PŘEHLED VYBRANÝCH TRÉNINKŮ PRO TELEMARKETÉRY A SUPERVISORY CALL CENTRA
1. PŘÍJEMNÝ SERVIS - RADOST POSLOUCHAT
Minimalizace ne/verbálních gramatických šumů, přizpůsobení délky a obsahu jednání časovému stresu klienta, individuální přizpůsobení scénáře pro lepší vztah, působivá práce s hlasem a artikulací, senzorické přizpůsobení
2. PASIVNÍ PRODEJ - ZÍSKAT VÍC
Vstřícný postoj k aktivnímu prodeji v přijímajících hovorech, vedení jednání z pohledu odbornosti, spojení požadavku klienta s návrhem produktu, motivační charakteristika produktu, asertivní zvládání námitek
3. AKTIVNÍ PRODEJ - NAPLNĚNÍ POTŘEB
Vstřícný postoj k aktivnímu sjednávání schůzek a prodeji po telefonu, scénář v pěti krocích: vztah - prospěch - návrh - dohoda - potvrzení, apelování na potřeby a přechodové věty dle prospěchu klienta, získání souhlasu
4. ANALÝZA PO TELEFONU - BEZSTAROSTNOST A POHODLÍ
Analýza po telefonu, příprava klienta, zjišťování, zápis a ověřování situace a potřeb klienta v souladu s poradenstvím společnosti, sumarizace a rekapitulace dohod, prezentace řešení a uzavření obchodu
5. PŘESVĚDČIVÁ KOMUNIKACE - INDIVIDUÁLNÍ PŘÍSTUP
Reakce na záznamník, zvládnutí asistentky, naslouchání a kladení otázek navazující na odpovědi klienta, prezentace 3P: potřeba - produkt - přínos; obrazy a příměry působící na emocionální stránku
6. ŘÍZENÍ VÝSLEDKŮ - EFEKTIVNÍ SUPERVISOR
Systém řízení výsledků, aktivit a kompetencí, koordinace a komunikace systému a postupný přechod na sebehodnocení hlavních indikátorů výkonnosti, tvorba a obohacování scénářů, scénáře s klíčovými slovy