Pro koho jsou tréninky FINANČNÍ PORADENSTVÍ určeny:
finanční poradci, privátní bankéři, přepážkoví pracovníci - teleři, servisní pracovníci působící u privátní a firemní klientely. Manažeři a trenéři, odpovědní za výsledky obchodu a rozvoj finančních poradců.
Nejčastější požadavky našich klientů na rozvoj finančního poradenství
PŘEHLED VYBRANÝCH TRÉNINKŮ PRO FINANČNÍ A BANKOVNÍ PORADCE
1. FINANČNÍ / POJISTNÁ ANALÝZA (FA) - PŘIJATELNÁ ODBORNOST
Užitek pro poradce a pro klienta, orientace v plánu, zápis a ověřování důležitých informací, analýza a návrh přijatelného řešení, prezentace správného řešení v souladu s potřebami klienta
2. PRODEJ S FINANČNÍ ANALÝZOU - PŘESVĚDČIVOST POTŘEB
Prodej analýzy po telefonu i na jednání, budování vztahu otevřenosti, posilování důležitosti klienta při zjišťování dat, emoce a logika neuspokojených potřeb, přesvědčivá prezentace s citací klienta, zvládání námitek a uzavření
3. KLIENT V KRIZI - PŘEDCHÁZENÍ ZTRÁTÁM
Pasivní servis a minimalizace storna, zvládání ostrých výhrad klientů, mírnění stresových reakcí obou stran,
aktivní servis a priority pro rušení a zakládání produktů, vedení klienta k rozhodování na základě logiky
4. PARTNER VIP (PRIVÁTNÍ BANKOVNICTVÍ) - PLÁNOVANÉ PARTNERSTVÍ
Historie spolupráce, ne/finanční profil - služby, postoj k cenám a potřeby, 5 úrovní vztahu - od investic přes komplexní poradenství ke strategickému partnerství, plán a dohody o rozvoji obchodního vztahu a servisu