Pro koho jsou tréninky PRODEJ určeny:
prodejci, obchodníci, finanční poradci, privátní bankéři, telemarketéři, přepážkoví pracovníci - teleři, servisní pracovníci působící u privátní a firemní klientely, manažeři a trenéři, odpovědní za výsledky obchodu a rozvoj pracovníků.
Nejčastější požadavky našich klientů na rozvoj prodejců, změny postojů, postupů a systému návyků
PŘEHLED ZÁKLADNÍCH TRÉNINKŮ PRO PRODEJCE A OBCHODNÍKY
1. TIME MANAGEMENT - SEBEŘÍZENÍ - PODNIKATELSKÉ MYŠLENÍ
Formulování cílů, plánování, časový management, organizování aktivit - návyků, monitoring a vyhodnocování efektivity aktivit, definování vzdělávacích potřeb
2. TELEMARKETING - KONTAKT MANAGEMENT - ODVAHA A ZÁBAVA
Kontakt management, zdroje, seznam klientů, příprava a oslovení, vzbuzení zájmu, zvládání vstupních námitek, sjednání schůzky, zápis získaných informací a jejich použití, plný diář, růst efektivity
3. ŘÍZENÍ VZTAHŮ - LIDSKOST A DŮVĚRYHODNOST
Příprava na jednání ze zápisu a dostupných zdrojů, zvládání vstupní vztahové konverzace a námitek, projevy přirozeného respektu a otevřenosti, empatie a pozorování uvolnění klienta
4. POTŘEBY - POROZUMĚNÍ A UVĚDOMĚNÍ
Rozdíl mezi situací a potřebou, prodej práce dle potřeb, zápis aktuální situace a potřeb (i potenciálních) do mapy potřeb (pojistný, finanční plán), klientovo citelné uvědomění naléhavosti řešení a představa o řešení
5. PREZENTACE - UŽITEČNOST A PŘESVĚDČIVOST
Příprava řešení dle potřeb, motivační vizualizace užitku, srozumitelná prezentace, logická argumentace, řešení otázek a námitek, klientovo ztotožnění se se správností a neodkladností řešení
6. UZAVŘENÍ DOHODY - JISTOTA A NALÉHAVOST
Vstřícnost a zvládání obav a námitek v celém obchodním cyklu, asertivní a motivační techniky uzavírání obchodu, souhlas se sepsáním smlouvy, tvorba dohod a servisní příslib
7. DOPORUČENÍ - DŮVĚRYHODNOST A NÁVRATNOST
Sběr tipů na doporučení v obchodním cyklu, asertivní postup získání doporučení, výběrové doporučení na VIP, techniky jak se nechat představit, posilování spolupráce a partnerství s nominátory
8. SERVIS - DŮSLEDNOST A PARTNERSTVÍ
Aktivní servisní a prodejní plán, prodej při pasivním servisu, křížový prodej, minimalizace storna,
zajištění stability vlastního kmene klientů a jeho strategický rozvoj
9. VYJEDNÁVÁNÍ - ČESTNOST A ZISK
Příprava a projednání potřeb a zisků obou partnerů, ocenění a vyjednávací komunikace vzájemných ústupků, zvládání manipulací a fint, zápis a přesné formulace win-win dohod jako východisko do dalších jednání