Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Podrobná charakteristika obsahové náplně (anotace) A. UČITEL A ŽÁK V SOUČASNOSTI Charakteristiky současného ŽÁKA jako výstupu procesu výchovy a vzdělávání Charakteristiky současného UČITELE - tradice, současné aspekty řízení procesu výchovy a vzdělávání
B. POŽADAVKY A OČEKÁVÁNÍ VE VZTAHU K ŽÁKŮM/STUDENTŮM PRO BUDOUCNOST a současně nové POŽADAVKY NA UČITELE Vnější okolnosti - Principy státní vzdělávací politiky, nové pojetí konceptu vzdělávání Jaký by měl být ŽÁK/STUDENT pro život? UČITEL pro budoucnost - změna role, změna stylu práce, metody a formy, styl vyučování ==> styly žákova učení UČITEL jako nositel změny ve vazbě na potřeby ŽÁKA/STUDENTA pro další vzdělávání a pro život Co je třeba změnit, aby UČITEL takový byl - u učitele samého, na obecných podmínkách, ve společnosti OSOBNOST UČITELE - profesionála - jeho potenciality
Cíl vzdělávací akce V návaznosti na charakteristiky, podmínky a úskalí současné pedagogické práce ukázat nezbytnost řízené změny role současného pedagoga pro budoucnost, a to zejména v souvislosti ze změnou obsahu, metod a forem výchovné a vzdělávací práce se žáky tak, abychom je skutečně připravovali pro život i další vzdělávání.