Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis kurzu na míru Sebehodnocení a hodnocení ve škole
Podrobná charakteristika obsahové náplně (anotace) A. OBECNĚ O HODNOCENÍ Význam hodnocení Hodnocení jako dovednost Hodnocení vycházející z koncepce školy
B. TYPY HODNOCENÍ
C. KRITÉRIA HODNOCENÍ Význam kritérií hodnocení Tvorba kritérií hodnocení Kritéria hodnocení jako základ sebehodnocení Jak tvořit kritéria hodnocení s dětmi
D. SEBEHODNOCENÍ Význam sebehodnocení Formy a nástroje sebehodnocení Informační knížka jako jeden z možných nástrojů sebehodnocení
E. SLOVNÍ HODNOCENÍ Možnosti slovního hodnocení Problematika slovního hodnocení Význam slovního hodnocení Ukázky výsledků sebehodnocení žáků Slovní hodnocení x klasická klasifikace
Cíl vzdělávací akce Nasměrovat učitele na další možnosti a formy hodnocení žáků (vedle klasické klasifikace), dovést je ke správnému pochopení smyslu hodnocení, tj. k hodnocení pokroku, kterého dosahuje žák ve vztahu k sobě samotnému (nikoli ve srovnávání se s ostatními). Dominantně se zaměřit na proces sebehodnocení žáků, na metodiku jeho uplatňování v procesu výchovy vzdělávání i jako přípravu pro život v oblasti osobnostně sociálního rozvoje.