Délka trvání: 1 den (7,5 hodiny - lze přizpůsobit potřebám zadavatele)
Počet účastníků: zaměstnancům (podle požadavků zadavatele)
Cílová skupina: personalisté
Náplň workshopu:
Dopoledne:
Příprava interního prostředí ve společnosti:
- Tvorba atraktivního portfolia
- Příprava interního prostředí na systém Cafeteria
- Benefity jako konkurenční výhoda při náborech, udržení a rozvoji klíčových zaměstnanců
- Průzkum interního a externího prostředí - praktický nácvik
Odpoledne:
Interní komunikace, správa, daňové aspekty:
- Interní komunikace systému benefitů zaměstnancům, její jednotlivé kroky a možné varianty
- Správa systému benefitů - příklad administrativního systému
- Daňové aspekty jednotlivých kategorií benefitů - příklady
V ceně workshopu jsou obsaženy materiály pro všechny účastníky.
Tel. kontakt: +420 225 341 140