Efektivní telefonická komunikace II - pro středně pokročilé operátory CC

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Marketingové kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    97323

Popis kurzu na míru Efektivní telefonická komunikace II - pro středně pokročilé operátory CC

Základní typy chování - agresivita, pasivita, manipulace a asertivita.
Co dělat v případě konfliktu, o co v konfliktu jde, eskalace konfliktu.
Vyřizování reklamací a stížností.
Emoce a zákazník.
Typologie temperamentu a typologie zákazníka.
Jak zvládnout problémové typy klientů.
Sebeovládání a stres v práci operátora.
Pasivní a aktivní telemarketing.