Efektivní telefonická komunikace III - pro pokročilé operátory CC
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis kurzu na míru Efektivní telefonická komunikace III - pro pokročilé operátory CC
Náročnost práce v CC a její specifika, nejčastější důvody fluktuace a její důsledky , nejčastější nedostatky v práci operátorů CC. Základní styly a teorie vedení, motivační faktory, zásady motivování druhých, motivace pochvalou - motivace pokáráním, vedení hodnotícího pohovoru, důležitost zpětné vazby, delegování, schopnost přesvědčit druhé. Podstata koučování, struktura koučovacího rozhovoru. Prodej po telefonu - příprava a struktura rozhovoru, příprava otázek a jejich používání, aktivní naslouchání, logická argumentace, zjišťování potřeb klienta, prezentace produktu. Emoce a zákazník. Jak zvládnout problémové typy klientů, zvládání námitek.