Efektivní telefonická komunikace I - pro začínající operátory

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Marketingové kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    97321

Popis kurzu na míru Efektivní telefonická komunikace I - pro začínající operátory

Ideální pracovník Call Centra (dále jen CC).
Výhody Call Centra pro vaši společnost.
Problémy současných CC.
Význam verbální komunikace - základy rétoriky.
Pozitivní a negativní vyjadřování.
Volba dalších vyjadřovacích prostředků.
Neverbální komunikace v telefonu - tvorba dobrého prvního dojmu po telefonu.
Typologie zákazníka.
Telefonický rozhovor - argumentace, zvládání námitek klienta. .