Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Budování dlouhodobých pozitivních vztahů s klienty. * Příprava a plánování rozhovoru. * Úvod prodejního rozhovoru - 1.dojem. * Technika kladení otázek. * Formy otázek. * Aktivní naslouchání. * Prezentace produktu. * Zjišťování aktuálních potřeb. * Kupní motivy. * Kompetitivní výhody produktu. * Cenová argumentace. * pravidla pro vyslovení ceny. * sendvičová metoda. * Námitky. * identifikace. * přístup k námitkám. * řešení námitek.
Obtížné situace v prodeji. * Uzavření prodejního rozhovoru. * zakončovací techniky. * Jednotlivé typy problémových klientů. * strategie zvládání konfliktů s obtížnými typy klientů. * řešení stížností, reklamace.