Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Techniky vyjednávání. * příprava k vyjednávání. * zjistěte Váš přístup. * fáze vyjednávání. * vyjednávání - jemné, tvrdé, principiální. * charakteristika, diagnostika, reakce na jednotlivé typy. * proces vedení jednání. * vyjednávání při prodeji. * proces vytváření vztahů. * analýza. * testovací jednání - proviny. * rozhodovací proces. * konfliktní situace při vyjednávání. * ustupování. * dohoda. * odmítnutí. * "mrtvý bod". * nátlakové taktiky.
Obtížné typy klientů. * Základní typy chování. * Pasivita. * Agresivita. * Manipulace. * Asertivita. * Jak jednat s agresivním klientem. * Příčiny a stupně agrese. * Manipulace a její typy. * Umíme se bránit manipulaci druhých?. * Asertivita jako účinná metoda k zvládnutí různých obtížných typů klientů. * Úvod do problematiky. * Asertivní práva a povinnosti. * Jednoduché techniky asertivního chování. * Aktivní a empatické naslouchání. Kompromis a schéma asertivních obligací. Emoce a rozum, přerámování konfliktu. Další typy klientů, se kterými si nemusíme hned vědět rady. Úzkostný typ. Kverulantní typ. Pedanterní typ. Zvládací strategie.