Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Firemní image. * Co je součástí image. * 6 důvodů, proč se zabývat image. * První dojem. * Oblečení jako součást neverbální komunikace. * Modelové situace (cesta do zahraničí, kongresy, návštěva u klienta v soukromí). * Casual oblečení a jeho hranice.
Šatník a celkový vzhled. * pracovní (bussines) šatník - ideální skladba. * faux pas a jak se jich vyvarovat. * osobní styl a důležitost jeho zachování v rámci bussines image. * líčení a účesy. * módní trendy . * vázání šátků a kravat, motýlků.
Společenské akce. * Oblečení do společnosti pro muže a ženy. * Základy společenského chování.
Barvy, tvary a proporce. * působení barev z psychologického hlediska. * princip barevné typologie. * oděvní materiály a jejich správný výběr a údržba. * střihy podle typů postavy, proporce. * korekce nedostatků oděvem.