Manažerské dovednosti pro vyšší úroveň řízení

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Manažerské kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    96944

Popis kurzu na míru Manažerské dovednosti pro vyšší úroveň řízení

Studium je akreditováno Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy

Charakter programu
Vzdělávací program je určen manažerům z praxe, působícím na vyšší a vrcholové úrovni řízení. Studium navazuje na akreditované studium Management pro manažery střední úrovně řízení.

Studium je zaměřeno na následující cíle rozvoje manažerů:

rozvoj znalostí v oblasti technik a způsobů jednání
rozvoj manažerských dovedností potřebných pro vyšší úroveň řízení
identifikaci manažerského potenciálu a jeho účelově zaměřený rozvoj
Studium je kombinací individuálních studijních aktivit účastníků, skupinových aktivit a individuálních poradenských akcí.

Obsah programu
Program Manažerské dovednosti pro vyšší úroveň řízení je rozvržen na jeden rok a obsahuje následujících osm oborů:

Pokročilé komunikační dovednosti manažera
Role vnímání v komunikaci, struktura sdělení, základní typy vztahů při jednání s partnery, asertivita, umění empatického naslouchání, umění přesvědčovat, řešit námitky a řešit konflikty.

Firemní kultura a interkulturální management
Součásti firemní kultury, možnosti vnitřní komunikace ve firmě, kulturní rozdíly mezi národy, odlišnosti ve firemní kultuře v jiných zemích, zásady jednání se zástupci zahraničních firem.

Techniky participativního vedení ve strategickém řízení
Zásady budování mezioborového týmu, techniky jednání s členy týmu, formulace pracovních cílů pro tým, kontrolní mechanismy v učící se organizaci.

Obchodní komunikace pro manažery
Taktiky obchodních jednání - Push, Pull, komunikační techniky v obchodním jednání, zásady struktury obchodního jednání, obchodní partneři.

Strategické řízení I
Strategické myšlení, poslání a vize společnosti, strategické cíle firmy, strategické podnikatelské jednotky, kritické faktory úspěchu a konkurenční postavení.

Strategické řízení II
Analýza SWOT vztažená ke kritickým faktorům úspěchu, matice Atraktivita trhu/Konkurenční pozice, prognózování, základní strategické možnosti, způsob realizace doporučené strategie.

Osobní kariéra manažera
1. část Assessment centre: testy a skupinové aktivity
2. část Assessment centre: individuální rozhovory

Business Analysis
Týmové řešení strategické případové studie z pracovního prostředí účastníků.

Forma studia
Kurz je postaven na kombinaci distančního a prezenčního studia osmi oborů takto:

samostudium s pomocí připravených studijních textů
vyplnění odpovědí na kontrolní otázky
procvičení teoretických znalostí a rozvoj manažerských dovedností na semináři
práce s pracovními sešity v rámci seminářů
skupinové a individuální aktivity spojené s poradenskou činností v rámci Assessment centre

Ověření teoretických znalostí
Znalostní a výkonostní zkouškou je písemně zpracované doporučení týmu na realizaci zadané obchodní příležitosti - výstup ze semináře Business Analysis.

Samostatná práce - písemný projekt
Každý účastník zpracuje písemný projekt, obsahující návrh řešení praktického problému z oblasti, ve které pracuje. Zpracovaný projekt bude zahrnovat řešení problému v rozsahu celé společnosti a bude využito znalostí získaných v 1. a 2. ročníku studia.

Zadání písemného projektu je konzultováno s managementem firmy a zpracované projekty se stávají majetkem firmy. Během zpracování projektů mohou účastníci využít možnosti konzultací s odbornými lektory Školy manažerského rozvoje.