Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis kurzu na míru Kombinované studium managementu 1. Ročník
Studium je akreditováno Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy
Obsah studia Marketing Marketing a jeho role ve firmách. Marketingové prostředí. Marketingový informační systém. Modely chování zákazníků. Výběr cílových trhů. Marketingový mix. Marketingový plán.
Ekonomika Základní ekonomické kategorie. Identifikátory ekonomické výkonnosti. Základy tržní ekonomiky. Základy hospodářské politiky. Právní a organizační formy podnikání. Ekonomické informace a finanční výkazy. Zásady českého a anglosaského účetnictví.
Manažerské techniky Řízení pomocí cílů. Řízení změn. Řešení problémů a rozhodování. Efektivní porada. Kreativní techniky. Krizový management. Řízení času.
Informační technologie Počítač. Vstupní a výstupní zařízení. Počítačové sítě. Operační systémy. Kancelářské programy. Programy pro řízení firmy. Internet.
Vedení lidí Názory na vedení lidí. Efektivní styly vedení. Ukládání úkolů. Vedení týmu. Delegování. Motivování. Hodnocení.
Obchodní komunikace Verbální a neverbální komunikace. Komunikační dovednosti. Prezentační dovednosti. Řešení konfliktů. Komunikace v obchodním styku.
Pracovní právo Pracovněprávní vztahy. Vznik a zánik pracovního poměru. Pracovní kázeň. Pracovní doba. Mzda. Škoda způsobená zaměstnancem a zaměstnavatelem.
Řízení jakosti Jakost. Normalizace, metrologie a zkušebnictví. Systémy řízení jakosti. Komplexní řízení jakosti. Náklady na jakost. Jakost a služby. Základní statistické metody. Zavádění systému jakosti.