
Cíl: Orientace v procesu tvorby marketingových strategií. Prostřednictvím nových poznatků i praktických ukázek se zdokonalit ve schopnosti vytvořit konkrétní marketingový plán.
Obsah: Stanovení cílů firmy s ohledem na výsledky analýzy SWOT. Stanovení rozvojové (resp. útlumové) strategie firmy z hlediska krátkodobého a dlouhodobého výhledu Stanovení konkurenční strategie Strategická orientace firmy s ohledem na cílové skupiny a obchod Posouzení konkurenčních výhod a stanovení opatření pro střet s konkurencí Metody a techniky výzkumu trhu, výzkumy cenových citlivostí zákazníků Využití informací marketingového průzkumu pro úspěšnost obchodního jednání Statistické zpracování dat, výběr vzorku při průzkumu trhu, práce se vzorkem při výzkumu trhu z hlediska jeho velikosti, spolehlivosti a přesnosti Distribuční politika, úvod do logistiky, lokalizace tržního podílu v distribučním kanálu