Cíl: Maximalizovat potencionál možné strategické dohody pro všechny zainteresované strany a umožnit Vám i dalším účastníkům jednání lépe prosazovat své zájmy v prostředí omezených zdrojů a časového tlaku. Eliminovat Vaše možné ztráty, které mohou vzniknout v důsledku nepřipravenosti nebo neznalosti. Poskytnout Vám konkurenční výhodu tím, že budete dosahovat lepších dohod a ovládat umění kultivace vztahů s klíčovými zákazníky.
Obsah: Kdy vyjednávat, příprava Vymezení vyjednávání jako procesu Zdroje síly manažera -vyjednavače (analýza informací, analýza vlastní síly a síly protihráče)Negociace jako proces - strukturování a fáze procesu, plánování a využit jednotlivých fází negociačního procesu Poziční vyjednávání (negociační prostor, strategie pohybu v prostoru, techniky efektivního přesvědčování a nástroje účinné argumentace, taktiky pozičního vyjednávání, obrana před vyjednávacími triky protihráče) Dynamika týmové negociace Proč je efektivní vyjednávání důležitým prvkem obchodních reprezentatnů Co je dobré znát o jednání - vyjednávání a příprava na ně Osobnost vyjednavače a jeho úloha při moderaci hovoru Průběh jednání s podrobným popisem jednotlivých fází a jejich význam k celkovému kontextu jednání Přesvědčování a argumentace