Formátování dokumentu Automatické obsahy Práce s oddíly Profesionální vzhled dokumentů Hromadná korespondence a práce v týmu „sledování změn“ Předdefinované stavební bloky Nastavení uživatelského prostředí Profesionální formátování dokumentů Automatizace práce s dokumentem Práce se styly Víceúrovňové a vlastní odrážky a číslování Vytváření vlastních šablon dokumentů Automatický obsah Poznámky pod čarou a vysvětlivky Automatický titulek Záložky Křížový odkaz Rejstřík a seznamy Komentáře Hypertextové odkazy Oddíly (tvorba a práce s nimi; různá záhlaví a zápatí v dokumentu; různé orientace stránek v jednom dokumentu) Sloupce Hromadná korespondence Týmová práce: sledování změn dokumentů (revize), porovnávání dokumentů Další způsoby tvorby tabulek, vkládání a propojování tabulek z MS Excel Grafy Vlastní úprava panelu nástrojů Pokročilá práce s automatickými tvary a kreslením Praktické příklady motivy; styly motivů; SmartArt