Obsah semináře: *Jak zjistit, kdo je váš zákazník a co o něm potřebujete vědět *Jak neklást na první místo zisk a přesto ho mít *Jak pečovat o zákazníka, aby se cítil jako doma *Jak změnit všechno vaše podnikání v upřímnou službu zákazníkovi *Jak používat reklamu a zejména osobní doporučení *Jak navozovat pozitivní atmosféru ke svému prospěchu *Zákazníci dají na odborníky, nikoliv na chlubily *Faktor vděčnosti vám pomůže utužit vztahy se zákazníky *Konkurenci je třeba hlasitě chválit tak, abyste ve skutečnosti chválili sebe Cíl semináře: *Vaše dosavadní výsledky Vás neuspokojují a chtěli byste dosáhnout výše *Klasický marketing Vás nezaujal a máte pocit, že by Vám nic nepřinesl *Máte pocit, že tvůrčí potenciál vaší firmy je vyčerpán na vás konkurence nelítostně dotírá nebo vám ubývají zákazníci a nevíte proč *Jednou větou řečeno: Chcete být úspěšní! *Cílová skupina: Podnikatelé, majitelé firem, manažeři a obchodní pracovníci
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.