Obsah semináře: *Vývoj na trzích od poloviny 20. století a charakter současných trhů *Marketingová přidaná hodnota jako základ konkurenceschopnosti *Orientace na zákazníka *Předpoklady totální péče o zákazníka *Organizace a zavádění TCM ve firmě *Marketingově řízená firma *Corporate identity, motivace zaměstnanců *Práce s informacemi *Cílená propagace, využití osobního doporučení Cíl semináře: *Cílem kurzu je ukázat,že bez totální orientace na zákazníka není možno na dnešní náročných trzích uspět a že cena či kvalita jsou dnes už pro dlouhodobé udržení zákazníka sice podmínky nutné, ale nepostačující *V kurzu se účastníci dozvědí, jaké znaky má TCM, jaké jsou jeho vazby na systém marketingového řízení firmy *Ve kterých oblastech je při jeho zavádění třeba učinit potřebné změny, jak se TCM konkrétně zavádí a jak se také vyhodnocuje a kontroluje jeho úspěšnost Cílová skupina: *Obchodní a marketingoví pracovníci, pracovníci a podnikatelé v maloobchodu, soukromí podnikatelé, manažeři
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.