Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis kurzu na míru Výcvikový seminář obchodních dovedností - I
Tento seminář je určený pro obchodníky, zaměstnance, kteří provádějí nabídky a prezentace produktů, a kteří jsou ve styku se zákazníky. Výcvikový seminář objasňuje moderní přístupy k jednání se zákazníkem, přispívá ke zdokonalení vlastního i podnikového image, k osvojení si některých technik při uzavírání obchodů a k získání praktických dovedností a návyků při jednání se zákazníky. Výcvikový seminář je veden interaktivní technikou a účastníci hrají role obchodního zástupce firmy a obchodního partnera. Použity budou výukové videofilmy a analýza videozáznamu vystupování a jednání účastníků. V průběhu semináře obdrží každý účastník pracovní materiály. Optimální je počet 12 - 14 účastníků. Seminář je dvouapůldenní (lze jej časově rozvrhnout podle provozních potřeb a možností zákazníka. Místo konání - seminář je vhodné uspořádat mimo podnik (v případě zájmu , KOM IN navrhne, ev. sjedná).
Program semináře: * Sebereprezentace (osobní image) * Úvod do neverbální komunikace * Image podniku * Ideální osobnost obchodníka * Prodejní cyklus * Informace o zákazníkovi * Pyramida jednání * Naslouchání * Příprava návštěvy, setkání * Záznam z jednání - ukázky * Psychologie korespondence * Sebereflexe * Řešení a evidence námitek * Metoda CLAP * Typologie zákazníků * Zásady vyjednávání