Marketingový Controlling

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Marketingové kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    95257

Popis kurzu na míru Marketingový Controlling

"Co neměřím, to neřídím?. Kurz je věnován controllingu, který je nezbytným prvkem moderního řízení podnikatelských subjektů. Jeho efektivnost souvisí s dostupností informací
a se správným nastavením měřítek.

Obsah:
1. Role marketingového controllingu v zákaznické orientaci firem a při marketingovém řízení
2. Marketingový controlling a strategické řízení a plánování
3. Tvorba deskriptorů pro marketingový controlling (typy deskriptorů, zdroje dat pro deskriptory, analýzy dat)
4. Řízení prostřednictvím odchylek
5. Postup při zavádění marketingového controllingu

Doba trvání kurzu ve dnech: 1
Maximální počet účastníků: 15