Tvorba strategie vůči segmentům zákazníků

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Marketingové kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    95255

Popis kurzu na míru Tvorba strategie vůči segmentům zákazníků

Nezbytným předpokladem řízení vztahů se zákazníky je jejich diferenciace. O tom, jak odlišit zákazníky, jaké strategické koncepty promýšlet a realizovat, bude především tento kurz.

Obsah:
1. Základní pojmy
2. Podnikatelské a marketingové strategie
3. Předpoklady pro zákaznickou orientaci a BSC
4. Postup při tvorbě strategie vůči jednotlivým segmentům zákazníků
5. Základní nástroje pro diferenciaci zákaznického portfolia
6. One To One marketing
7. Cílený marketing
8. Hromadná obsluha segmentu
Případové studie

Doba trvání kurzu ve dnech: 2
Maximální počet účastníků: 15