Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis kurzu na míru Tvorba strategie vůči segmentům zákazníků
Nezbytným předpokladem řízení vztahů se zákazníky je jejich diferenciace. O tom, jak odlišit zákazníky, jaké strategické koncepty promýšlet a realizovat, bude především tento kurz.
Obsah: 1. Základní pojmy 2. Podnikatelské a marketingové strategie 3. Předpoklady pro zákaznickou orientaci a BSC 4. Postup při tvorbě strategie vůči jednotlivým segmentům zákazníků 5. Základní nástroje pro diferenciaci zákaznického portfolia 6. One To One marketing 7. Cílený marketing 8. Hromadná obsluha segmentu Případové studie
Doba trvání kurzu ve dnech: 2 Maximální počet účastníků: 15