Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis kurzu na míru Základní procesy marketingu a prodeje
Turbulentní doba "New Economy?vyžaduje nasazení důsledného procesního řízení firmy. Kurz je zaměřen na identifikaci primárních a sekundárních procesů v marketingu a prodeji firem.
Obsah: 1. Východiska a entity marketingu (zákazník, spotřebitelé, produkt, trh, region, segment spotřeby, konkurent a další) 2. Hierarchie základních procesů, rozhraní procesů 3. Primární procesy - řízení zákazníků, řízení produktů, marketing management 4. Podpůrné procesy strategické (BSC, Marketingový controlling) 5. Podpůrné procesy realizační (Process Management, Marketingové služby) 6. Předpoklady pro zákaznickou orientaci a marketingové řízení 7. Praktické zkušenosti s implementací procesů
Doba trvání kurzu ve dnech: 1 Maximální počet účastníků: 15