Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Marketingové kurzy Kurzy na míru Zaměřujeme se na systémový přístup k rozvoji obchodních dovedností, a to hlavně z hlediska dlouhodobých potřeb celé obchodní činnosti, které zabezpečují schopnost konkurence na náročném trhu. Tímto přístupem je systematické ovlivňování lidí k trvalé snaze o vlastní seberozvoj v součinnosti s budováním spolupracujícího obchodního týmu a pocitu příslušnosti k firmě tak, aby zájmy společnosti byly co nejvíce i zájmy lidí v ní a opačně.
Klíčová slova:
účinná obchodní komunikace a obchodní dovednosti, týmová spolupráce , vytváření spolupracujícího týmu, pozitivní firemní klima, učení prožitkem, aktivní seberozvoj, videotrénink, moderovaná diskuse, pozitivní ovlivňování obchodních partnerů, facilitovaná skupinová práce.
Cílová skupina:
obchodní reprezentanti firmy, obchodní zástupci
Časový program:
celkem 24-26 hod., nejlépe ve 4-6 hodinových blocích
Absolvováním tohoto programu mohou účastníci získat tyto dovednosti a zkušenosti:
Komunikační dovednosti, které vedou k pozitivnímu ovlivňování jiných
Růst sebedůvěry a samostatnosti v práci s klienty a v týmové spolupráci
Určovat a hodnotit osobní cíle ve vztahu k jiným lidem, k práci, k postavení a výkonnosti v organizaci či firmě
Využívat týmové spolupráce pro podporu své profesionální činnosti
Umět používat ty komunikační dovednosti, vedoucí k úspěšnému obchodnímu jednání
Využívat své přednosti, poznávat své limity a vyvarovat se opakování chyb
Pozitivně vytvářet a ovlivňovat týmovou spolupráci a firemní klima
Témata a obsah kurzu:
Vliv osobnosti na komunikaci, techniky sebepoznání
Sociálně psychologická orientace člověka a její vliv na komunikaci
Rozvoj sebedůvěry a odvahy v prezentaci
Rozvoj komunikačních standardů, pozitivní ovlivňování jiných, verbální a neverbální komunikace
Analýza negativních komunikačních stylů, techniky překonávání konfliktů a námitek
Techniky a strategie obchodní komunikace
Význam budování týmu pro úspěšnost firmy
Skupinová práce a její vliv na rozvoj komunikačních a sociálních dovedností a zkušeností
Skupinová dynamika a možnosti jejího pozitivního ovlivnění pro firmu
Souvislosti mezi lidským a profesním přístupem k lidem ve firmě