Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Modelem EFQM provádíme hodnocení postavení organizace, jejich silných a slabých stránek v devíti základních oblastech. Model vychází z principu TQM a poskytuje komplexnější, propracovanější a metodologicky dokonalejší přístup k rozvoji firmy než ISO 9000. Hodnocení probíhá v 9 základních oblastech :
A) Hodnocení stavu firmy na základě EQFM modelu vedení lidí ve firmě politika a strategie firmy rozvoj zaměstnanců ve firmě péče o zdroje firmy řízení procesů ve firmě vztah k zákazníkům vztah k zaměstnancům vztah k okolnímu prostředí klíčové výsledky výkonnosti
B) Firma jako vyvážený celek aktivní přístup ke změnám komunikace uvnitř firmy a vztahy na pracovišti firemní kultura - síla sdílených cílů a hodnot sounáležitost a loajalita zaměstnanců k firmě image firmy
C) Trénink týmové spolupráce komunikační dovednosti v týmové spolupráci zvládání krizové situace a řešení konfliktů strategie řešení a týmové rozhodování motivace pracovního týmu
D) Individuální dovednosti klíčových zaměstnanců sebemotivace k pracovnímu výkonu koučink - nový přístup ke spolupracovníkům komunikační typologie - umění domluvit se s různými typy analytické a tvůrčí řešení problémů - umění správně se rozhodnout plánování a využívání pracovního času delegování úkolů a řízení porad zvládání emocí projektové řízení
E) Jak si udržet zákazníky osobní komunikace s jednotlivými typy zákazníků péče o zákazníka vedení reklamačních řízení - námitky a jejich zdolávání základy obchodní psychologie budování řízeného nákupu