Obsah semináře: * Základní rysy a strategie obchodních vyjednávání * Zdroje síly a moci pro obchodní vyjednávání * Vyjednávací taktiky a taktický nátlak * Jak převzít a udržet kontrolu nad průběhem vyjednávání * Kdy a jak zveřejnit první nabídku, získávat ústupky a ústupky poskytovat * Vyjednávací komunikační techniky, typy nátlakových komunikačních technik * Indikátory úspěchu ve vyjednávání * Překonávat krizí v obchodních jednáních, vyvedení jednání ze slepé uličky * Vyvedení jednání ze slepé uličky * Jednání ze slabé pozice * Uzavírání jednání, charakteristické rysy dobré obchodní dohody Cíl semináře: Účastníci získají * ucelený přehled o technikách řízení a vedení obchodních jednání, o taktikách získávání a poskytování ústupků, o tom jak hospodařit s časem vymezeným na jednání, jak řešit krizové situace a zvládat vlastní emoce * možnost procvičit si korektní postupy účinné pro posilování vlastní pozice v jednání a udržení kontroly nad jednánímů, ověřit si míru své citlivosti na nátlakové postupy a vlastní připravenost se jim bránit, případně je využívat * příležitost porovnat sůvj styl, techniky a výsledky svého vyjednávání modelových obchodních případů se stylem, technikami a výsledky ostatních účastníků workshopu Obsah semináře: * Pracovníci a manažeři obchodních oddělení podniků, obchodní zástupci, nákupčí, majitelé a manažeři firem a organizací, kteří vyjednávají o zakázkách a dodávkách
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.