Obsah semináře: * Stává se vám, že víte, co chcete říci, ale nedovedete to výstižně vyjádřit * Nedaří se vám získat spolupracovníky pro myšlenku, která vás zaujala? * Orientujete se v problému, znáte řešení, ale neumíte ho uplatnit, vyargumentovat, prosadit? * Stává se to každému z nás, jde jen o to, umět si přiznat, že jsme tu či onu situaci mohli komunikačně zvládnout lépe? * Nabízíme cestu k možnému zlepšení - další už záleží na vás!
Cíl semináře: * Porozumět zásadám sociální a jmenovitě firemní komunikace * Poznat, jak komunikace funguje, jak působí, jaké má účinky * Seznámit se s požadavky na komunikátora (sdělujícího), komuniké (sdělení), komunikanta (příjemce - rámcově poznat typologii příjemců * Ujasnit si komunikační záměr a volit vhodné prostředky k jeho naplnění * Pochopit zásady informování, přesvědčování, ovlivňování * Rámcově se seznámit s přípravou a realizací komunikační strategie a s vyhodnocováním efektivnosti komunikace
Cílová skupina: * Personalisté,pracovníci reklamních agentur a P.R. oddělení,manažeři a ostatní,kteří chtějí lépe komunikovat
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.