Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis kurzu na míru Dovednosti při řešení konfliktů
Obsah: Druhy konfliktů a jejich řešení Strategie a prevence konfliktů Svízelné typy osob Umění kompromisu a dohody Hádka jako komunikace Role vedoucího v pracovních konfliktech
Popis: V rámci sociálních vztahů v průběhu vzájemné komunikace dochází mezi lidmi zákonitě k názorovým či osobnostním střetům. Zdrojem těchto neshod jsou nejčastěji rozdílné zájmy, cíle, názory, hodnotové preference lidí, rovněž ale povahové a temperamentové rozdíly. Velkou roli při vzniku neshod hrají různá přání, úmysly a aspirace jednotlivých osob. Nelze pominout i působení osob se zvýšenou tendencí ke konfliktnímu jednání v jakékoliv situaci.
Dovednost úspěšně zvládat konfliktní situace a účinně jim předcházet lze trénovat a neustále zlepšovat. Vzhledem k závažným destruktivním vlivům častých konfliktů na pracovní výkon a produktivitu pracovníků, patří schopnost úspěšného řešení konfliktů k základnímu "vybavení" vedoucích pracovníků na všech úrovních řízení.
Seminář Vám umožní tuto dovednost zdokonalit pro využití zvláště v pracovních vztazích. Zdokonalíte svoje schopnosti zvládat konfliktní situace v pracovních vztazích. Osvojíte si efektivní přístupy při řešení konfliktů a naučíte se pracovat s neshodami mezi pracovníky konstruktivním způsobem. Seznámíte se s možnostmi prevence destruktivních mezilidských vztahů.