Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Manažerské kurzy Kurzy na míru Určeno:
Vrchním mistrům, mistrům, předákům a vedoucím skupin nebo týmů z oblasti stavebnictví.
Cíle semináře:
Naučíte se lépe chápat širší souvislosti své práce, svoji roli v zavádění a udržení kvality, produktivity a efektivity práce. Naučíte se řadu technik pro sebeřízení, řízení lidí a pro práci s interním zákazníkem. Získáte hlubší znalosti o kvalitě ve stavebnictví, o nových trendech, naučíte se uvažovat o své odpovědnosti za kvalitu stavebních prací a lépe porozumíte svým možnostem při ovlivňování výsledků práce.
Obsah:
Stavební mistr a jeho interní i externí zákazník
Řízení lidí
Kvalita a nepřetžité zlepšování
Metody:
Výklad, procvičování ve skupinách, diskuze, testování, simulace, případové studie, práce v týmech, řešení praktických příkladů z pracovišť účastníků, videotrénink.
Rozsah semináře: 3 x 2 dny
Popis:
Seminář je připraven podle evropských standardů a modifikován na české podmínky.V semináři se setkáte se těmito tématy:
- metodika projektového řízení ve stavebnictví
- postavení mistra v systému práce stavební firmy, pravomoci a odpovědnosti stavebních mistrů v procesu řízení kvality a zvyšování produktivity
- sebeřízení a řízení času jako základní nástroj řízení
- interní a externí zákazník, jeho identifikace a péče o něj
- řízení lidí na pracovištích - komunikace, motivace, osobní rozvoj, plánování, stanovování úkolů, delegování, hodnocení výkonů, podpora týmové práce, koučování a poradenství, řešení problémů a stížností, vedení porad
- řízení a zlepšování kvality, systém jakosti ISO 9000
- poslední trendy a novinky ve stavebnictví z hlediska řízení kvality a odpovídajících norem
- nové zákony a změny v souvisloti s integrací do EU
- pracovní právo a bezpečnostní předpisy