Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis: Naučíte se jak motivovat jednotlivce, pracovní skupinu i celou firmu k pozitivní změně v péči o externí i interní zákazníky tak, aby tato změna podporovala strategický rozvoj firmy.
Proč bychom měli o zákazníky pečovat Hlavní prvky dobré péče o zákazníky - postoj a kvalifikace Co zákazník nakupuje Kdo jsou zákazníci firmy (vnější a vnitřní zákazníci - vztahy) "Lidský faktor" a jeho role v péči o zákazníka Okamžiky pravdy - kontakty zákazníka s firmou Odpovědnost firmy za spokojenost zákazníka Jak zákazníci posuzují firmu Co motivuje pracovníky firmy při budování vztahu k zákazníkům Dobrá komunikace se zákazníky Asertivita v péči o zákazníky Uplatnění a význam neverbální komunikace Využití stížností jako příležitostí v péči o zákazníky Organizace práce - jak efektivně využívat čas a dělat věci "navíc" Význam neustálého zlepšování nabídky - inovace Týmová práce a hodnotový řetězec Flexibilita v orientaci na výkon a lidské zdroje Iniciativa v péči o zákazníky